Mikä on omituisinta/ällöttävintä, mitä olet nähnyt julkisella paikalla?
Kommentit (113)
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 15:11"]Pankkiautomaatin vieressä oli sellainen matala ilmastointiputki tms. ja sen päällä iso läjä paskaa. Koira ei ylettäisi, joten ihmisjätöstä oli. Aika nopeesti nostin rahani ja lähdin.
[/quote]
Miksi ihmisen jätös on jotenkin inhottavampaa kuin koiran? Musta kumpikin yhtä ällättävää. Vastaankin kysymykseen että ihottavinta mitä oon nähnyt on koiran paskat keskellä jalkakäytävää.
[/quote] Ehkä siks, kun koira ei osaa käydä paskalla vessassa ja ihmisen ainakin varhaislapsuuden jälkeen pitäs osata...
[/quote]
Ihmisen pitäis myös osata noukkia ne koiransa jätökset siitä kadulta.
-Känniääliö nojasi baaritiskiin ja kusi samalla
-Mies löi naista(an) täysillä nyrkillä naamaan laivan yökerhossa, pää oikein retkahti taaksepäin
-Nuorimies oksensi laivan yökerhossa omille kengilleen
Ilmeisesti kehitysvammainen tms mies muna kädessä puskassa tien vieressä. Huusi mulle jotain että "kato mä runkkaan". Kipitin aika nopeasti karkuun
Juoppoporukka kaupan edessä, ja yksi heiluu muna kädessä ja kusee suunnilleen kaupan ulko ovien kohdalla (lapsia näkemässä yms)
Parit juopot paskat housussa, esim sammuneena ojaan ja joku lasol tms kanisteri vieressä...
Bilevaatteisiin sonnustautuneita nuoria naisia meikit pitkin poskia kiljumassa ja kusemassa rautatientorin puskiin, välille menettivät tasapainonsa ja kaatuivat toistensa virtsalammikoihin. Yksi heitti käytetyn tampooninsa bussipysäkille... Yäk!!
Tälle vastapainoa, muutama vuosi sitten kävelin Helsingissä punkkareitten "tienvaltauskeikan" läpi, olivat siis tukkineet ajoväylän. Kauhea jono yleiseen vessakoppiin ja joku känninen kysyi mikseivät voisi kusta pusikoihin, suorana vastaksena muilta kännisiltä punkkareilta: "Oletko vitun tyhmä? Täällä on lapsiakin!!" :D
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 18:42"]mitähän ällöä seksissä on?
[/quote]
Ihan kaikki.
Toivottvavasti humalassa ollut(ymmärtää jotenkin eds tämän teon) paskantamassa kerrostalon parvekkeita vastapäätä olevan kaupungin postin pääkonttorin pihaan. Mukava siinä tupakalla seurata tilanteen kehittymistä...
Omenahotelin käytävässä vapaasti paneva pariskunta...
Stockmannilla istui keski-ikäinen rouva joka laittoi käden paitansa sisään ja siitä sitten molempien rintojensa alle.. ja haistoi käsiään!! Tämä siis kesällä. :x
Täysin alaston mies keskellä kaupunkia ja kun minä ja ystäväni kävelimme ohi (muita ei ollut lähettyvillä) mies sanoi "sori tytöt" ja miehen ympärillä oli 2 muuta miestä jotka kuvas sitä.
Tulinpa surulliseksi tästä ketjusta :( sääliksi käy noita ihmiskohtaloita (lähinnä tuo pultsari joka nuoli ketsupit ja sinapit roskiin heitetyistä papereista jne)
Ällöttävintä oli Helsingissä metrossa tai ratikassa joku vanha mies, joka tuijotti minua 16v limaisena, puhui kovaan ääneen tyyliin "oi että mikä perse" jne... Tuli TODELLA likainen olo ja kun jäin asemalla pois pelkäsin koko ajan että se mies ilmestyy vielä jostain. Ei kuulosta pahalta mutta oli jotenkin ihan järkky kokemus.
Ja ihan pari päivää sitten olin autossa ja näin kävelytiellä miehen, joka roikotti isoa koiraa ilmassa, reuhtoi sitä joka suuntaan... Koira luimi matalana :( miten sydämetön ihminen voi olla?
Minä luulin jo työni takia tottuneeni kaikkeen,( sos.-ja terv.hoitoala), mutta kesällä olimme korkeasaareen menossa perheen kanssa, kun lauttarannassa pulijengi vietti iltapäivää juomiensa parissa ja naispuoleinen porukan jäsen pesi haarat levällään alapäätään jollain rievulla, jonka kasteli viinapullolla. Näky on jäänyt lähtemättömästi mieleen.
vieressäni ratikassa istunut vanha spurgu kaivoi vehkeensä esille mairea hymy kasvoillaan. Katsoi minuun.
Tämä aivoihini ikävä kyllä poltettu kuva kuvottaa vielä näin 15 vuotta myöhemminkin.
Metrossa joku spurgu söi suoraan paljaskäsin paketista margariinia..
Tai ei se kovin ällöttävää ollut, surullista enemmänkin.. :/
Ällöttävin oli ehkä Anttilassa ripulikakat lattialla. Olin lasten vaatteita katsomassa ja joku pulsun näköinen kirmasi siitä ohi takanurkkaan. Hetken päästä juoksi pois. Ihmettelin siinä, että mistä tää haju tulee ja menin kurkkaamaan. Ripulia siinä lattialla ympäriinsä. Hain myyjän ja lähdin pois haistelemasta. Säälitti myyjä...:(
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 15:11"]Pankkiautomaatin vieressä oli sellainen matala ilmastointiputki tms. ja sen päällä iso läjä paskaa. Koira ei ylettäisi, joten ihmisjätöstä oli. Aika nopeesti nostin rahani ja lähdin.
[/quote]
Miksi ihmisen jätös on jotenkin inhottavampaa kuin koiran? Musta kumpikin yhtä ällättävää. Vastaankin kysymykseen että ihottavinta mitä oon nähnyt on koiran paskat keskellä jalkakäytävää.
[/quote] Ehkä siks, kun koira ei osaa käydä paskalla vessassa ja ihmisen ainakin varhaislapsuuden jälkeen pitäs osata...