Mikä on omituisinta/ällöttävintä, mitä olet nähnyt julkisella paikalla?
Kommentit (113)
Erään suht kuuluisan bändin laulaja makaamassa kaatokännissä kapakan lattialla. Sitä ennen oli yrittänyt lyödä bändikaveriaan tuolilla päähän.
Nuori parikymppinen, erittäin kaunis, mutta spurguuntunut nainen keskellä kirkasta päivää kusemassa linja-autopysäkillä kaikkien nähden. Oli niin sekaisin, että ei meinannut saada enää housujaan jalkaan, vaan sekoili siinä sitten alapää paljaana housut nilkoissa pitkän aikaa.
Keski-iän ylittänyt känninen pariskunta suihinottopuuhissa keskellä kaupunkia. Kännissä olivat tietenkin ja kuvittelivat, ettei kukaan näe, vaikka kaikki ohikulkijat osoittelivat sormella ja naureskelivat.
Hienosti pukeutunut, ilmeisesti ihan selvinpäin oleva pukuherra kusella kerrostalon rappusyvennykseen. Tämäkin arkena, keskellä kirkasta päivää.
Panoja olen nähnyt useita. Uimarannalla, puiston pusikossa, viereisen kerrostalon katolla, autossa parkkipaikalla jne.
Vanhempi mies vetämässä käteen uimahallin miesten pukuhuonetiloissa. Katseli muita miehiä ja vähän siltä vaikutti, että erityisesti pikkupoikia. Sai kyllä hyvin nopeasti lähdöt henkilökunnan ja muiden asiakkaiden toimesta.
Juopuneen lihavan naisen kusemassa Vanhan edessä. Rönttönen oli paljaana ja karvainen. Ohi mentyäni en voinut vastustaa kiusausta ja katsoin... Leveä valkoinen takapuoli oli.
Mies runkkaamassa autossa, parkkipaikalla, olin noin 10 vuotias. Toisaalta se oli myös huvittavaa, vaaleanpunainen pieni kikkeli ja uhmakas ilme, sellainen "minäpä järkytän tuota pikkuista... " Mutta kuvottavaa, ei järkyttävää...
Parkkipaikalla näin keski-ikäisen miehen runkkaamassa autossaan. Auton ikkuna oli auki ja peilit aseteltu siten, että munanvatkaus näkyi laajalle.
Pultsari tonki nakkikioskin roskista, nuoli ketsupit ja sinapit papereista :(
Onkohan tää julkinen sekoilu yhtään vähentynyt kamerakännyköiden myötä? Vois luulla että olis, kun on suuri riski tulla kuvatuksi. Toisaalta, ei känninen sitä edes tajua...
Oli kameroita toki ennenkin, mutta ei kaikilla mukana kaiken aikaa, kuten nyt...
-Metrossa vastapäätä tuli istumaan joku humalainen mies, joka runkkasi puolikovaa kikkeliään ja hymyili vihjailevasti.
-Vanha spurgupariskunta, nainen sammui maahan, mies nosti naisen paidan ylös ja paljasti samalla naisen paljaat, likaiset saunatissit.
-Metron koko penkki oli täynnä jotain tummanpunaista ja ruskeaa. En tiedä mitä se oli, mutta se näytti vereltä ja ulosteelta. Joku oli luultavasti paskantanut sisäelimensä ulos.
-Kesällä kalliossa joku lihava, about 50-65- vuotias nainen käveli kadulla pelkissä bikineissä
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:45"]Mä näin kerran yhden AV-mamman. Siitä ei voinut erehtyä, se oli iso ja ruma. Meni ruokahalu viikoksi.
[/quote[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:45"]Mä näin kerran yhden AV-mamman. Siitä ei voinut erehtyä, se oli iso ja ruma. Meni ruokahalu viikoksi.
[/quote]
Katsoitko peiliin?
Lihava juoppo nainen tallinnanaukiolla keikahti pusikkoon. Mekko korvissa, haarat levällään ja ei tietenkään alushousuja. Silloin kyllä kuvotti!
Pariskunta panemassa ihan keskellä kaupunkia Helsingissä kerrostalon ovisyvennyksessä (ulkona) sunnuntaiaamuna n.8 aikoihin.
Yksi äijä päätti mennä alasti kaupungin suihkulähteeseen. Oli näköjään aika kylmää vettä. Ei sillä, tämä oli ihan hauskaa.
Yksi juoppo löi lasta broilerinrinnalla. Sellainen luullinen.
Nuori pariskunta pani puistossa.
Kännistä porukkaa oksentelemassa ja kusemassa milloin mihinkin. Näitä on ihan liikaa.
Viime kesänä katufestareilla keski-ikäinen deekunainen horjui pitkin katua tissit paljaana. Meni kyykkypissalle keskelle katua, värkki näkyi kaikille. Ihmiset nauroivat ja ottivat kuvia. Ällöttävää, mutta vielä enemmän tosi surullista, kun ihminen on niin sekaisin ja muiden eka ajatus on kuvata koko juttu nettiin...
Olenko ainut jonka käy vähän sääliksi noita laitapuolenkulkioita, eli pultsareita.. Etenkin toi sormi juttu.. :(
Ja niin.. Se on jokaisen oma valinta, mitä haluaa elämällään tehdä. Mutta noista ryyppäysporukoista on varmasti vaikea päästä eroon, jos haluaa raitistua.. Kun koko elämä ja tuttavapiiri vaan pyörii sen viinan ympärillä. Saako katkaisuhoitoon mennä edes humalassa?
Tuli tämä keskustelu mieleen, kun Tampereen Hervannassa kävin pitkästä aikaa. Sielä kun näitä laitapuolen kulkioita on..
Hyi olkoon, mikä kauhugalleria tämä ketju on. Kammottavia juttuja! YÖÖÖÖÖÖK.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 15:11"]Pankkiautomaatin vieressä oli sellainen matala ilmastointiputki tms. ja sen päällä iso läjä paskaa. Koira ei ylettäisi, joten ihmisjätöstä oli. Aika nopeesti nostin rahani ja lähdin.
[/quote]
Miksi ihmisen jätös on jotenkin inhottavampaa kuin koiran? Musta kumpikin yhtä ällättävää. Vastaankin kysymykseen että ihottavinta mitä oon nähnyt on koiran paskat keskellä jalkakäytävää.
Marian sairaalan aulassa oma "mies" vastassa mua sen jälkeen kun oli ensin pieksänyt mut sinne sairaalaan paikattavaksi. Silloin kyllä vatsassa väänsi ja tuli ihan fyysisesti pahaolo. Nykyään exä.
Mä näin kerran yhden AV-mamman. Siitä ei voinut erehtyä, se oli iso ja ruma. Meni ruokahalu viikoksi.