Vhh-ruokavalio on ainoa, jossa syödään oikeaa ruokaa
Muissa ruokavalioissa korostuu teolliset korvikkeet.
Kommentit (9)
Siksi vähähiilihydraattista ruokavaliota ei arvostetakaan.
Olen seurannut Rouva ketoa facessa. Annokset ovat herkullisia.
Miten sekasyöjän ruokavaliossa korostuu teolliset korvikkeet? Miten kasvinsyöjän ruokavaliossa korostuu teolliset korvikkeet, jos proteiininlähteenä esim. pavut, linssit, täysjyväviljat tai juustot?
Ai maailman suurin ravintovara eli vilja ei ole ruokaa.
Minä olen pärjännyt hyvin vhs-ruokavaliolla. Ahmin elokuvia monta päivässä ja tulee liikuntaa kun vaihtaa filmin tai se jää jumiin.
Vierailija kirjoitti:
Miten sekasyöjän ruokavaliossa korostuu teolliset korvikkeet? Miten kasvinsyöjän ruokavaliossa korostuu teolliset korvikkeet, jos proteiininlähteenä esim. pavut, linssit, täysjyväviljat tai juustot?
Huvittavaa kun nämä tyypit vaahtoavat lihan välttämättömyydestä mutta eivät pysty nimeämään ainuttakaan ravintoainetta jota lihassa on ja muualla ei. Jotkut ää-liöt luulevat että se on proteiini.
Oon ollu vhh:lla jo yli vuosikymmenen. 90 prosenttia syömästäni ruoasta on lähiruokaa. Kaikki liha, munat ja maito on peräisin kotikunnasta, suoraan tuottajalta/metsästäjältä. Kasvikset, marjat, kotimaiset omenat ja yrttimausteet omasta pihasta tai ympäryskunnista. Voi, juusto ja kerma kotimaista, tulevat samasta maakunnasta.
Kaukomailta ainoastaan suola, jotkut mausteet kuten pippuri, kahvi, kaakao ja tee. Lisäksi hyvin hyvin hyvin satunnaisesti jotain muutakin ulkomaan tuotetta, kuten puuroriisipaketti jouluna ja joskus pähkinöitäkin.
Ruoka tehdään alusta alkaen itse. Tehdasvalmisteisena tulee vain voi, kerma ja juusto.
Ruokavalio koostuu lihasta, kanasta (tai oikeastaan kukosta), munista, sisäelimistä, luista, maaeläinrasvasta, juustosta, täysrasvaisista maitotuotteista sekä kasviksista höystettynä kotimaisilla hedelmillä ja marjoilla. Veriarvot priimaa kuin myös bmi.
Huomasin olevani hyväkarppi ateriamatriisin mukaan.
Välttelen just näitä kiellettyjä aineita:
Täysin kiellettyjä: sokeri, tärkkelyspitoiset kasvit (peruna ja maissi), kuoritut viljat (valkoinen vehnäjauho, valkoinen riisi ja pasta jne.), einekset, teolliset rasvat (margariinit, juoksevat pullomargariinit)
Kaikki keinotekoinen on nyt niin muotia. Ei kelpaa aidot tissit, ei aidot hampaat, eikä aito ruoka. Ollaan niin coolia kun ollaan keinoa.