Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallinen mies vai ihmemies?

Vierailija
09.09.2021 |

Onko olemassa sellaista ihan tavallista miestä, joka viihtyy perheen kanssa, harrastaa jotain ilman hullunkiiltoa silmissä, pitää lähellä, nauttii koti-illoista, puhuu/pussaa/rakastaa/halaa (ei vain seksimielellä), hellii myös lapsia, osaa ja tykkää tehdä perushommia kotona jne., vai onko sellainen mies vain joku naisen ihmeellinen haavekuva?

Ihan "tavallinen" mies. Se riittäisi muuten. Ei ulkonäkö-, pokkurointi-, varakkuus- tai muita vaatimuksia.

Mielenkiinnosta kysyn. Olen haukannut p**kaa jo muutaman kerran tässä hommassa.

N41

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne on jo varattu... Mä en ainakaan luovu omastani :)

Vierailija
2/8 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollainen mies. Joka ikinen päivä kertoo rakastavansa, pitää lähellä, halaa, pussaa, laittaa perheen etusijalle. Ei käytä alkoholia, ei polta tupakkaa. Tekee mukisematta osuutensa kotitöistä ja on aina huolehtinut lapsistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, eli niitä on.

Onko molemmilla lähtökohtana rakastava ydinperhe?

Ap

Vierailija
4/8 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haussa on siis kuhnuri, joka jää eloon siipien tiputtua. Sääliksi käy miesparkaa.

Vierailija
5/8 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kääntöpuolena ylipaino.

Vierailija
6/8 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, täällä sellainen on.

Olen 40v mies, käyn töissä, viihdyn perheen kanssa, tykkään harrastaa ja puuhailla asioita pitkälti kotosalla ja mökillä, muuten lähinnä lenkkeilen. Perheen kanssa vietetty aika on tärkeintä, esimerkiksi yhteiset retket metsässä ja järvellä veneellä. Koti-illat ovat mukavia, lasten nukahtamisen jälkeen katsotaan jotakin kivaa dokumenttia tai tv-sarjaa lähekkäin, tai vaikka luetaan kirjaa selät vastakkain. Puuhailen paljon kotona, teen kotitöitä, nikkaroin ja kunnostan taloa, tykkään hoitaa puutarhaa. Olen ongelmaton: ei mt-ongelmia, ei terveysongelmia, ei ylipainoa, ei peliongelmia, en käytä päihteitä, en ole riidanhaluinen tai kommunikointiin kykenemätön. Ulkoisessa olemuksessa muutama puute, mutta ne ovat sellaisia, joille en itse voi tehdä mitään, joten olen hyväksynyt ne.

Olen toki varattu, mutta vastaavanlaisia miehiä löytyy varmasti vaikka kuinka paljon, jos vaan viitsii etsiä.

Jos ei viitsi etsiä, niin se on sitten eri juttu, ei kukaan osaa tulla kotoa hakemaan.

Vierailija
7/8 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt kun oma markkina-arvo on matalimmillaan niin kelpaa tavallinen mies.. Aiemmin on sitten valitsemalla valittu vain paskoja miehiä.

Vierailija
8/8 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen itsellä haussa, mutta tuntuvat olevan jo kolmekymppisenä varattuja.

Sen sijaan löytyisi kyllä kaikenlaisia "ongelmaisia", ja sitten jonkun verran super-ekstroverttejä suorittajia ja menijöitä, jotka ei tällaiselle kotihiirelle introvertille sovi (eikä ne yleensä ole edes ensi tapaamisen jälkeen kiinnostuneita, kun kuulevat etten mitenkään erityisesti kehitä itseäni työajan ulkopuolella, en harrasta mitään kodin ulkopuolella jne).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän