Elämä ilman koiraa on HELPPOA!
Pakko myöntää, mutta elämä on paljon mutkattomampaa ja helpompaa näin, ilman koiraa.
Kommentit (27)
Olen samaa mieltä. Olenkin VEKO. (vapaaehtoisesti koiraton). Tai oikeastaan VELE (vapaaehtoisesti lemmikkieläimetön).
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 22:42"]
Mutta elämä koiran kanssa on kuitenkin paljon helpompaa kuin elämä lasten ja/tai miehen kanssa.
[/quote]
No hyi eikä olis. Koira säilyy tyhmänä koko ikänsä. Läähättää, kuolaa, pissii vauvana lakanoille, hyppii likasilla tassuilla ympäriinsä, haisee märkänä ihan järkyttävän pahalle, sitä on pakko ulkoiluttaa, antaa viihdykkeitä, kouluttaa, ettei siitä tulis vieläkin dorkempi isona, siihen menee hirveästi rahaa ja jos haluat lomalle on pakko hommata joku vahti.
Lapsi on tyhmä vain hetken, sitten oppii koko ajan viisaammaksi. Kaikki vaikeat ja haasteelliset asiat muuttuu helpoksi ja lapsesta kasvaa mukava tyyppi. Mieskin on hyvä seuralainen, parempi kuin koira. Saa seksiäkin.
[/quote]
Mutta sinä ja kirjoituksesi juuri todistatte, että ihminen ei ole fiksumpi kuin koira.
En ikinä ota lapsia kylään, haisevia räkänaamoja hyi
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:00"]
Koiranulkoiluttajia ei käy kateeksi, ei sitten yhtään. Ikinä ei meille eläimiä tule. Lasten kanssa on helppoa, ne kehittyvät ja kasvavat lopulta aikuisiksi.
[/quote] Mä oon ainakin ottanut koiran ulkoilukaveriksi, jotenkin tuntui tyhmältä ravata tuolla iteksiään :D Nyt on ihana, kun saa ulkoilla tuon karvakaverin kanssa, eikä kukaan ihmettele, kun istut jossain pellon reunassa aurinkoa ottamassa. Ilman koiraa en tätä varmasti tekisi. Koiran kanssa saa myös paljon juttelukavereita.
Typerää edes väittää, että lasten kanssa on helppoa, jos niitä oikein kasvattaa. Jos antaa vapaasti kasvaa ilman rajoja, sääntöjä yms., niin toki sitten on helppoa.Kaikki ihmisenalut eivät ikävä kyllä kasva ikinä aikuiseksi. Noin henkisesti. Vaikka yrittäisitkin kasvattaa.
Lenkithän on parasta koiran omistamisessa seuran lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää että elämä ilman lapsia on ihanaa ja niin yksinkertaista.
Oon tästä samaa mieltä
Lapsista on vaan vaivaa
Koirat ei sovikkaan laiskoille. Ovat aktiivisten ja mukavien ihmisten juttu.