Mulla oli miehen kanssa eilen riita, ahdistaa ihan kamalasti.
Ei olla puhuttu tänään. Aamulla tuli sänkyyn vasta viiden aikaan. Valvoin yöllä, nyt väsyttää, ahdistaa. Pelkään, ettei se enää halua edes olla mun kanssa. Ihan kamalaa.
Kommentit (6)
Kannattaa reflektoida omaa käytöstäsi ja miettiä missä on parannettavaa, jos saat vielä mahdollisuuden. Voimia!
Mulla oli exän kanssa aina tuollaista, se oli raskasta aikaa. Olin varma että jos erotaan, se tapahtuu riidan aikana/heti jälkeen. Yllättäen, erottiinkin oikein sovussa niin, ettei riitaa ollut olluy enää pitkään aikaan. Nykyisen kanssa meillä on maailmat räjäyttävää sovintoseksiä, oikeastaan pannaan monesti jopa keskellä riitaa koska jotenkin oudosti molemmat kiihotumme siitä tilanteesta. Kolikon kääntöpuolena toimii se, että meillä nykyään myös riidellään usein :/
Meillä on lähes sama kaava riidoissa. Mies tekee tai sanoo jotain, joka saa mut suuttumaan. Sitten se suhteutuu muhun vihamielisesti ja mä annan tulla kaiken, mikä vähänkin ärsyttää. Mies alkaa sitten mököttämään ja mä jatkan aikani. Sovintoseksi ei tulisi meillä mieleenkään, siis miehen puolesta. Kun mä olen sanonut kaiken sanottavan, alan katumaan ja pelkäämään, ettei se anna anteeksi. Rasittavaa. Näistä on puhuttu, mutta aina sama toistuu jossain vaiheessa. ap
Illalla, ennen nukkumaanmenoa, ei saisi riidellä.