Saako baareista oikeasti helposti seksiseuraa?
Kommentit (9)
Saa jos tason laskee riittävän alas. Mitä tyhmemmän, rumemman ja läskimmän näköinen ämmä on, sitä helpommalla sitä yleensä pääsee jyystämään.
No saa :D Tai saisi. Yleensä annan ymmärtää mutten ymmärrä antaa. Mukava vaan nauttia hetki siitä huomiosta ja sitten tulla ihan itsekseen kotiin. Toki joskus saattaa sattua joku niin vastustamaton vastaan, että lähden mukaan. Nukkumaan kyllä aina menen kotiin, jos on uusi tuttavuus.
saa. ehkei sitä kuuminta tyyppiä, mutta jos seksiä haluaa niin varmasti aina lohkeaa.
Saa. Eikä ulkonäöllä ole merkitystä ainakaan naisilla. Myös rumat ja lihavat saa helposti miehen. Ehkä jopa helpommin kuin kaikkein kauneimmat, koska miehet ei uskalla niitä lähestyä. Itse en ole mikän laakson kaunein ruusu ja ylipainoakin on viitisentoista kiloa ja miehiä on piisannut :). Ja kaikenlisäksi myös ihan fiksuja ja hyvännäköisiä. Luonteeltani olen iloinen ja rempseä. Ehkä se kompensoi noita ulkoisia puutteita :D. Ja rakastan seksiä :D.
Mä en ole koskaan saanut. Ihan nätti, hyvä 165/58 kroppa, hauska.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 22:36"]Saa. Eikä ulkonäöllä ole merkitystä ainakaan naisilla. Myös rumat ja lihavat saa helposti miehen. Ehkä jopa helpommin kuin kaikkein kauneimmat, koska miehet ei uskalla niitä lähestyä. Itse en ole mikän laakson kaunein ruusu ja ylipainoakin on viitisentoista kiloa ja miehiä on piisannut :). Ja kaikenlisäksi myös ihan fiksuja ja hyvännäköisiä. Luonteeltani olen iloinen ja rempseä. Ehkä se kompensoi noita ulkoisia puutteita :D. Ja rakastan seksiä :D.
[/quote]
Lähetkö mun kanssa baariin? :) Missäpäin asut? Ite Tampereella.
En tiedä, kun ei ole koskaan tarvinut käydä vonkaamassa. En alentuisi moiseen! :)