Olenko outo kun ei kiinnosta Jules Bianchin tilanne?
Kommentit (9)
Mä olen varmaan vielä oudompi. Olen nähnyt nyt noita otsikkoja, joissa sen nimi. En ole koskaan tyypistä kuullutkaan, kuka lie, joten en ole vieläkään edes viitsinyt klikata yhtään auki. Ilmeisesti jonkin sortin urheilija kai. Ei tarvi kertoa.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 23:31"]
Miksi Iltalehden sivuilla kommentoinutta naista haukuttiin, vaikka hän vain toivotti uhrille jaksamista. Miehillä keitti yli -ja kunnolla.
[/quote]
Missä uutisessa? Niitä on Iltalehden sivulla niin monta tuosta aiheesta, ettei mitenkään jaksa tarkistaa kaikkia.
Et ole outo jos olet johdonmukainen etkä ole myöskään kiinnostunut Schumin tilanteesta.
Et ole outo, niin kuin en minäkään, jota ei kiinnosta lapset millään tavalla. Kaikilla meillä on omat mielenkiinnon kohteemme ja ne asiat, jotka eivät yksinkertaisesti meitä kiinnosta.
Ei se minuakaan pahemmin kiinnosta. Miksi pitäisikään kiinnostaa, en minä miestä tunne. Tietenkin surullista läheisten kannalta mutta vaarallinen on ammattikin.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 19:59"]
Kuka häi on?
[/quote]
Et ole viime päivinä esim. iltapäivälehtien nettisivuilla vieraillut?
Miksi Iltalehden sivuilla kommentoinutta naista
haukuttiin, vaikka hän vain toivotti uhrille jaksamista. Miehillä keitti yli -ja kunnolla.