Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä hallitus ei saa budjettineuvotteluita valmiiksi.

Vierailija
08.09.2021 |

Keskustalla (maaseutu) ja Vihreillä (kaupunki) menee sukset pahasti ristiin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun korona on ollut hallituksen savuverho sen saamattomuudelle viimeiset kaksi vuotta. Nyt kun alkaa olla tekosyyt taputeltu ja pitäisi tehdä oikeita töitä niin ei yllättäen tapahdu mitään.

Aika paljon tapahtunut koronasta huolimatta.

Aktiivimalli purettu, oppivelvollisuuden lisääminen, työllisyys kasvanut, Sote on maalissa, terveydenhuollon maksut alennettu samoin päivähoidon, maksukatto laajenee siihen lisätty hammashuolto, indeksikorotuksen jäädytys on poistettu yms yms....

Missä pullossa elät?

Vierailija
22/26 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ottaa poliittisen teatterin tosissaan. Ei siellä Säätytalossa muuta tehdä kuin pelata pleikkaria ja joka päivä annetaan tiedote "neuvotteluiden venymisestä". Kaikki tietää mikä kompromissi on ja se on jo paperilla. Nyt vain pitää näytellä, että asioista väännetään. Kannattajat pitää pitää tyytyväisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissatappeluun tarvitaan aina kolleja erotuomareiksi.

Vierailija
24/26 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kyllä. Tässä esitetään teatteria jonkin aikaa kunnes sopu sitten yhtäkkiä löytyykin.

Saa nähdä meneekö tääkin taas kepulla lopussa täyttä vauhtia pakituksella vaatimusten kanssa kuten edellinenkin teatteri. Noiden uskottavuus ei oikeastaan kestä enempää samanlaista. Veikkaan vaan ettei nuo ylimielisyyttään tajua sitä. 

Vierailija
25/26 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatteria kannatuksen kasvattamiseksi.  VIHR ja VAS. 

Vierailija
26/26 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle-mulle sulle-mulle sulle-mulle sulle-mulle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi