Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Estäkää mua viiltämästä ranteeni

Vierailija
17.10.2014 |

Niin. Ei paljon huvita. Läheisiäni en halua kuormittaa. Auttakaa.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:57"]tai sitten juo alkoholia ja kuuntele hyvää musaa. hetkeksi helpottaa..( moralisoijat voi painua vittuun)..monesti alkoholi voi auttaa sillä hetkellä kun ei mtn muuta  turvaa ole.)
[/quote] totta. Kunhan ennen juomista tekee sen vakaan päätöksen olla tekemättä mitään itselleen ainakaan tällä kertaa

Vierailija
42/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ VIILLÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
44/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 21:16"]Ota video samalla ja laita linkki tänne. Odotan innolla...
[/quote] ja teinit taas takaisin sinne ylilaudalle, hommafoorumille vai mikä teidän paikkanne olikaan. Sairasta.

Vierailija
45/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkoholia. Alkoholi on aine, joka voimistaa tunteita. On vaarallista juoda tuossa tilassa.

Varmasti joku, joka on hädässä ja lukee tätä palstaa, jättää tuomatta hätänsä ilmi, koska jo etukäteen tietää, että täällä vain lyödään lisää. Voi ihan hyvin olla jo niin, että jollakin on jo verta käsissään. Nää on niitä asioita, josta ei voi laskea leikkiä, eikä vähätellä.

J-P

J-P

Vierailija
46/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joskus te itse tai teidän läheisenne pyytää hädissään apua tuntemattomalta ja saa paskaiset naurut naamalleen. Niin oikein teille, täysin oikein.

Vierailija
47/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiltelyllä haetaan hetkelliseti helpostusta pahaan oloon. Kokemusta siitä, että on olemassa. Herkemmät ihmiset ovat joskus olemassa "kivun kautta", Muutoin he turvautuvat ns. kuoreen.

Vierailija
48/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 21:25"]

Viiltelyllä haetaan hetkelliseti helpostusta pahaan oloon. Kokemusta siitä, että on olemassa. Herkemmät ihmiset ovat joskus olemassa "kivun kautta", Muutoin he turvautuvat ns. kuoreen.

[/quote]

mitä VITTUA tää liittyy tohon alottajan sössöön??

Vierailija
49/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 21:20"]

Toivottavasti joskus te itse tai teidän läheisenne pyytää hädissään apua tuntemattomalta ja saa paskaiset naurut naamalleen. Niin oikein teille, täysin oikein.

[/quote]

:D Kuka idiootti tulee nettii pyytää apua tuntemattomilta

Vierailija
50/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei aloittaja ole läheisesi? Mitä jos saatkin lukea lehdestä ystäväsi, tai vaikka lapsesi nimen? Ja juuri SINÄ et estänyt häntä riistämästä henkeään vaikka hän pyysi. Olet varmaan ylpeä itsestäsi! Jos viestiä epäilee provoksi, miksi vaivautua vastaamaan?

Vierailija
51/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu... Nyt tää ketju jo pois. Ihmisillä alkaa selkeesti revetä housut ja mennä herneet liian syvälle nenään.

Vierailija
52/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ole enää vastaillut joten voitte lopettaa tekin. Toivottavasti hän on kunnossa.

Vierailija
53/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 21:20"]

[/quote]

:D Kuka idiootti tulee nettii pyytää apua tuntemattomilta
[/quote] olettaisin että pahoinvoiva ihminen, joka ei halua rasittaa läheisiään yhdeksältä illalla.
Kuka idiootti sen sijaan vastaa toisen avunpyyntöön sinunlaillasi?

Vierailija
54/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 21:36"]

Voi vittu... Nyt tää ketju jo pois. Ihmisillä alkaa selkeesti revetä housut ja mennä herneet liian syvälle nenään.

[/quote]

Alkoiko hävettää oma käytös?

Vierailija
55/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin pahoillani omasta käytöksestäni. Kävin vähän trollaamassa vaan, mutta en siis ole ainoa joka tässä keskustelussa on vähän pilaillut... Taisi mennä liian pitkälle. Sori aloittaja!

Vierailija
56/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysähtykää ja lukekaa vielä no 53 kirjoitus. Asia on juuri näin.

J-P

Vierailija
57/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä kuullostanut kyllä yhtään provolta, vaan selkeeltä hätähuudolta!! Toivottavasti, et tehnyt mitään peruuttamatonta!? Ole kiltti ja ota yhteyttä esim. tuohon kriisikeskus nroon, siellä sinua ohjataan eteenpäin. Olet arvokas ja sinua tarvitaan täällä!!

Vierailija
58/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita huomenna Tukinaisen kriisipuhelimeen. Voit saada sieltä apua muutenkin.

Minulla on vähän sama tilanne ja samat tunnelmat. Olen kuitenkin jo kolmekymppinen. (Oletan, että olet nuorempi.)

Ironista, mutta on jotenkin lohdullista, että on muitakin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan