Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Estäkää mua viiltämästä ranteeni

Vierailija
17.10.2014 |

Niin. Ei paljon huvita. Läheisiäni en halua kuormittaa. Auttakaa.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:23"]

Haahhhahahhahhaa

[/quote]

On hauskaa. Olin 12v.-19v.

[/quote]

Ja minun pitäisi välittää koska..? Tämä sitä paitsi on mitä luultavimmin provo tämä sun juttu. :D

[/quote]

Koska tällä palstalla pedarin uhreja yleensä säälitään...?

[/quote]

Säälin kyllä heitä, mutta en viitsi kun joku vaan provoa kirjotelee... :P

[/quote]

JA MISTÄHÄN VITUSTA SÄ VOIT SEN TIETÄÄ????!!!!

[/quote]

No. Mikäli et ole provo niin pahoittelen toki. Harmi että olet joutunut sellaista kokemaan. Koita jaksaa.

Vierailija
22/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen elämä on omilla harteilla. Muilta ei voi vaatia estämään omaa tahtoa. Tsempiä kuitenki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi voi olla muu ku provo. Koko aihe vapaa sivu on täynnä provoja. Ei kai joku täällä oikeasti luule voivansa käydä fiksua keskustelua?

Vierailija
24/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta älä tee sitä! Sä olet arvokas, paljon arvokkaampi kuin sun kiusaaja, ja nämä kylmäsydämiset vittupäät täällä! Älä tee sitä! :'(

Vierailija
25/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:42"]

Jokaisen elämä on omilla harteilla. Muilta ei voi vaatia estämään omaa tahtoa. Tsempiä kuitenki.

[/quote]

Ei se nyt ihan noinkaan ole. Miksiköhän meitä ihmisiä on täällä paljon ja miksiköhän me kuitenkin ollaan riippuvaisia toisistamme?

J-P

Vierailija
26/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:48"]

Kulta älä tee sitä! Sä olet arvokas, paljon arvokkaampi kuin sun kiusaaja, ja nämä kylmäsydämiset vittupäät täällä! Älä tee sitä! :'(

[/quote]

Ai tunneksä sen ku kullittelet?

Vierailija
27/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko juonut? Yritä vaan mennä nukkumaan, aamulla näyttää paremmalta. Hirvittävää mitä olet joutunut kokemaan! :( Oletko kertonut kenellekään?

Vierailija
28/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:51"]

Oletko juonut? Yritä vaan mennä nukkumaan, aamulla näyttää paremmalta. Hirvittävää mitä olet joutunut kokemaan! :( Oletko kertonut kenellekään?

[/quote]

Justhan se kerto täällä.

Vierailija
29/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei tätä ketjua. Poistoon vaan pian! Ja voimia sille jolla oikeasti on nyt niitä ongelmia.

Vierailija
30/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tärkeä osa universumia, älä vahingoita itseäsi. Soita kriisipuhelimeen <3 t. Toinen kärsijä

Vierailija
31/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita kriisipuhelimeen, tässä nro, itse olen myös muutaman kerran soittanut...010195202.ja jos siellä on joku asshole vastaamassa ( olen kokenut tämänkin) niin tuu tänne juoruamaan ja haukutaan sitä yhessä.kivaa tekemistä eikö vaan?siell' kun vapaaehtoset vastaa, välillä joku ihan ok ollit toisinaan jtn urpojakin..kokeile ,mitä menetettävää?

Vierailija
32/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teidät saa luulemaan että oikeasti kärsineet eivät osaa käyttää nettiä?

Vierailija
33/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:55"]

Mikä teidät saa luulemaan että oikeasti kärsineet eivät osaa käyttää nettiä?

[/quote]

Pitäs olla jotain todistetta...

Vierailija
34/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä suoraan sanoen julmin palsta, missä ikinä olen kirjoitellut. Täällä monet puhuu varmaan ihan sydämen kyllyydestä.

J-P

Vierailija
35/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten juo alkoholia ja kuuntele hyvää musaa. hetkeksi helpottaa..( moralisoijat voi painua vittuun)..monesti alkoholi voi auttaa sillä hetkellä kun ei mtn muuta  turvaa ole.)

Vierailija
36/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyttekö vittuilijat menemään hyvillä mielin nukkumaan tietäen että joku oikeasti saattaa maata verissään jossain teidän pilkallisten sanojen takia? Jos aloittaja luet vielä, niin yritä jaksaa, sulla on läheisiä jotka välittää! Jos kuitenkin puhuisit heille?

Vierailija
37/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:58"]

Pystyttekö vittuilijat menemään hyvillä mielin nukkumaan tietäen että joku oikeasti saattaa maata verissään jossain teidän pilkallisten sanojen takia? Jos aloittaja luet vielä, niin yritä jaksaa, sulla on läheisiä jotka välittää! Jos kuitenkin puhuisit heille?

[/quote]

Jos joku vetää ranteensa auki niin se on hänen oma päätöksensä eikä kenenkään muun. Joten ei siitä toisten tartte tuntea pahaa oloa. Ei omia tekoja voi toisten harteille laskea, jokainen vastaa itse omista teoistaan. Jos jokaisen teoista ottaisi huolta niin kohta ei voisi elää itse. Ja jos täällä provojen sekaisella sivustolla avautuu jostain tollaisesta niin mitä voi odottaa!!!??? Ihan tosi.

Vierailija
38/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:58"]

[/quote]

Jos joku vetää ranteensa auki niin se on hänen oma päätöksensä eikä kenenkään muun. Joten ei siitä toisten tartte tuntea pahaa oloa. Ei omia tekoja voi toisten harteille laskea, jokainen vastaa itse omista teoistaan. Jos jokaisen teoista ottaisi huolta niin kohta ei voisi elää itse. Ja jos täällä provojen sekaisella sivustolla avautuu jostain tollaisesta niin mitä voi odottaa!!!??? Ihan tosi.

[/quote]

Valitettavasti olen samaa mieltä...

Vierailija
39/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt ketju pois???????????????????????

Vierailija
40/59 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni hakee viiltelyllä helpotusta ahdistukseen tai vastaavaan. Toiset turvautuvat alkoholiin, ylensyöntiin tai ylenpalttiseen liikuntaan. Helppoa vastausta ei ole. Ainakin se olisi todella tärkeää että jos tietää itsensä viiltelevän niin tekee sen kanssa periaatepäätöksen ettei anna sen mennä liian pitkälle, hengenvaaralliseksi. Johonkin sitä ahdistusta on purettava. Joillain viiltely jopa estää ne kamalammat seuraukset. Parasta olisi kuitenkin hakea apua, lääköriltä tai kolmannelta sektorilta. Yrittää aktiivisesti löytää vaihtoehtoisia tapoja purkaa pahaa oloa. Viiltelyssä kun on kuitenkin aina myös riskinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi