Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ebolan löytäjä: ebola on nopeampi kuin me!

Vierailija
17.10.2014 |

Ebolan löytäjän kommentteja tänään:
I continue to be worried that the response to the epidemic is really running behind the virus."

"The three countries that are affected are being totally destabilized, not only in terms of people who are killed by Ebola -- their families, the orphans that now are coming up because the parents died -- but the economy has come to a standstill," Piot said Thursday, speaking from Oxford.

"People are massively dying from other diseases that are normally treatable, like malaria, or women die while giving birth because hospitals are abandoned or are full with Ebola patients. So that's a very, very destabilizing factor," he said, adding that the impact of its spread is "beyond Ebola."

-----
Voisiko kansainvälinen yhteisö kiirehtiä? Enää ei ole aikaa konferensseihin ja tapaamisiin. Apua tarvitaan heti ja paljon.
Liberia tarvitsee pelkkiä ruumissäkkejä kymmeniä tuhansia lähiviikkoina.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan se leviää joka puolelle. Ei kainuun korvessakaaan olla turvassa siltä.

Vierailija
2/13 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrannaisvaikutukset voivat tosiaan olla vielä rajumpia kuin ebola itse. Orvot jäävät jälkeen vielä senkin jälkeen jos ebola vaimenee ja siitähän se ei edes vielä näytä mitään merkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna tulee jo yhtä varmasti kuin Jeesus.

Vierailija
4/13 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa joka iikka rahaa jonkun järjestön kautta, esim SPR. Turha itkeä että tauti leviää, sen pysäyttämiseen tarvitaan rahaa.

Vierailija
5/13 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:12"]kerrannaisvaikutukset voivat tosiaan olla vielä rajumpia kuin ebola itse. Orvot jäävät jälkeen vielä senkin jälkeen jos ebola vaimenee ja siitähän se ei edes vielä näytä mitään merkkejä.
[/quote]
Jos vaikka loukkaannut jossain noista kolmesta maasta niin et joko saa hoitoa tai joudut sairaalaan ebolapotilaiden sekaan. Ihan tavalliset taudit tappavat. Maat ovat kaaoksen partaalla.
En usko että ebola pääsee valloilleen länsimaissa mutta noita kolmea maata pitäisi auttaa kaikin mahdollisin keinoin.
Se on myös meidän etu mitä pikemmin ebola talttuu.
Ap

Vierailija
6/13 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:12"]kerrannaisvaikutukset voivat tosiaan olla vielä rajumpia kuin ebola itse. Orvot jäävät jälkeen vielä senkin jälkeen jos ebola vaimenee ja siitähän se ei edes vielä näytä mitään merkkejä. [/quote] Jos vaikka loukkaannut jossain noista kolmesta maasta niin et joko saa hoitoa tai joudut sairaalaan ebolapotilaiden sekaan. Ihan tavalliset taudit tappavat. Maat ovat kaaoksen partaalla. En usko että ebola pääsee valloilleen länsimaissa mutta noita kolmea maata pitäisi auttaa kaikin mahdollisin keinoin. Se on myös meidän etu mitä pikemmin ebola talttuu. Ap

[/quote]

Minä olen jo antanut rahaa keräykseen ja ensi kuussa annan lisää, kun palkka tulee. t: se jonka kommenttia kommentoit. Olen samaa mieltä kanssasi! Anna säkin edes vitonen

Vierailija
7/13 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:12"]kerrannaisvaikutukset voivat tosiaan olla vielä rajumpia kuin ebola itse. Orvot jäävät jälkeen vielä senkin jälkeen jos ebola vaimenee ja siitähän se ei edes vielä näytä mitään merkkejä. [/quote] Jos vaikka loukkaannut jossain noista kolmesta maasta niin et joko saa hoitoa tai joudut sairaalaan ebolapotilaiden sekaan. Ihan tavalliset taudit tappavat. Maat ovat kaaoksen partaalla. En usko että ebola pääsee valloilleen länsimaissa mutta noita kolmea maata pitäisi auttaa kaikin mahdollisin keinoin. Se on myös meidän etu mitä pikemmin ebola talttuu. Ap

[/quote]

Minä olen jo antanut rahaa keräykseen ja ensi kuussa annan lisää, kun palkka tulee. t: se jonka kommenttia kommentoit. Olen samaa mieltä kanssasi! Anna säkin edes vitonen
[/quote]
Hyvä idea! Toivottavasti ihmiset antaisivat rahaa nyt. Ebola on kuin hidas tsunami.

Vierailija
8/13 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebola-Elli taas täällä!

Vierailija
9/13 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 21:03"]Ebola-Elli taas täällä!
[/quote]
Niin taidat olla.

Vierailija
10/13 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko SPR:llä keräystä?

Vierailija
11/13 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa joka iikka rahaa jonkun järjestön kautta, esim SPR. Turha itkeä että tauti leviää, sen pysäyttämiseen tarvitaan rahaa.

[/quote]

SPR panee 95% odottamaan isoja katastrofeja rahastoon ...  loput 5% menee palkkoihin ja kurkusta alas ja kampaviinerikokouksissa 

Vierailija
12/13 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 21:25"]

[/quote]

SPR panee 95% odottamaan isoja katastrofeja rahastoon ...  loput 5% menee palkkoihin ja kurkusta alas ja kampaviinerikokouksissa 

[/quote]

Pakolaisapu ja Kirkon ulkomaanapu parempia

Vierailija
13/13 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, jos mutaatio tapahtuu ja ebolasta muuntuu vielä kaiken kukkuraksi ilmateitse leviävä. Siitäpä vasta riemu halkeaisi näille ihme kokouksissa kahvitteleville tärkeän asian viivyttäjille.