Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ähh, säätö lähetti tekstarin,tulkitkaa!

Vierailija
17.10.2014 |

Täs on bisnes meneil, call u later beib ;) jos et vastaa,call ne päk! Tai muute tulee...nokasta...."

Mitä hittoa? Suunnitelmamme oli siis nähdä vklopun aikaan, ja itse hän eilen sanoi että soitellaa. Nyt kokeilin soittaa ja ei vastannut,laittoi vaan tuon viestin. Ollaan sovittu ettei muita kumppaneita/säätöjä ole. Muutenkin mies on ollut outo jo jonkin aikaa.. Ja mitä tuo nokkahomma tuossa lopussa on? Ahistava kun ei tunne toista vielä kunnolla. :D

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:37"]

Tuon nokasta tulemisen ymmärrän ennemminkin touhutippojen tms tulemista vehkeen nokasta kuin turpaan vetämistä.

[/quote]

mäkin ajattelin heti näin! :D

Vierailija
62/66 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tyypit, jotka kysyy täällä jotain ja sitten suuttuu, kun saadaan vastauksia omaan aloitukseen. Oikeita pilluilijoita tollaset AP:t.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh, minkä ikäinen säätö on kyseessä?

Vierailija
64/66 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:27"]

Mä tulkitsin että jos et vastaa niin älä myöskään soita takaisin (call no back) jottei tälle kundille tuu hankaluuksia (saa kuvaannollisesti turpaansa). Siis joku toinenkin nainen kuviossa mukana.

[/quote]AA, kyllä kyllä. Näin se vrm onkin

Vierailija
65/66 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:27"]

Mä tulkitsin että jos et vastaa niin älä myöskään soita takaisin (call no back) jottei tälle kundille tuu hankaluuksia (saa kuvaannollisesti turpaansa). Siis joku toinenkin nainen kuviossa mukana.

[/quote]

eihän call no back edes tarkoita mitään? enneminkin call me back

[/quote]No mitähän kieltä tuo lähettäjä muutenkaan oli kirjoittanut..jtn wannabe - gangsta -enklanttia.

Vierailija
66/66 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jou mään!