Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ähh, säätö lähetti tekstarin,tulkitkaa!

Vierailija
17.10.2014 |

Täs on bisnes meneil, call u later beib ;) jos et vastaa,call ne päk! Tai muute tulee...nokasta...."

Mitä hittoa? Suunnitelmamme oli siis nähdä vklopun aikaan, ja itse hän eilen sanoi että soitellaa. Nyt kokeilin soittaa ja ei vastannut,laittoi vaan tuon viestin. Ollaan sovittu ettei muita kumppaneita/säätöjä ole. Muutenkin mies on ollut outo jo jonkin aikaa.. Ja mitä tuo nokkahomma tuossa lopussa on? Ahistava kun ei tunne toista vielä kunnolla. :D

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 19:59"]

Eipä huvita teidänlaisille pilluilijoille vastata ikää tai muutakaan. Antaa tippua. Ap

[/quote]

Ai no enää en ihmettele poikkiksen kielenkäyttöä..Vakka on kantensa valinnut.

Vierailija
42/66 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä pikku kakaroita... :`)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
44/66 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:17"]Voi teitä pikku kakaroita... :`)
[/quote]

Ap:lle siis tämä

Vierailija
45/66 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä mies-nainen-mies sanakirjaa. Kun mies sanoo että "ei sitten muita säätöjä" se tarkoittaa että sinä nainen älä jaa pildeäs muille, miestä tämän ei ole tarkoitus koskea tämän "sitoutumisen". T. täti-nainen

Vierailija
46/66 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluilijat :) Kaikkea sitä oppii :)

Vierailija
47/66 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö

Vierailija
48/66 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluilija, ap18v

Vierailija
49/66 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulkitsin että jos et vastaa niin älä myöskään soita takaisin (call no back) jottei tälle kundille tuu hankaluuksia (saa kuvaannollisesti turpaansa). Siis joku toinenkin nainen kuviossa mukana.

Vierailija
50/66 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon nokasta tulemisen ymmärrän ennemminkin touhutippojen tms tulemista vehkeen nokasta kuin turpaan vetämistä.

Vierailija
51/66 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:27"]

Mä tulkitsin että jos et vastaa niin älä myöskään soita takaisin (call no back) jottei tälle kundille tuu hankaluuksia (saa kuvaannollisesti turpaansa). Siis joku toinenkin nainen kuviossa mukana.

[/quote]

eihän call no back edes tarkoita mitään? enneminkin call me back

Vierailija
52/66 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kehtaa kysyä selvennystä? Kannattaako sellaisen ihmisen kanssa ylipäätään laittaa hynttyitä yhteen, jos ei pysty olemaan rennosti.

Jos tapailemani mies laittaisi minulle tuollaisen viestin, aivan varmasti vastaisin "Mitä ihmettä sä koitat sanoa?" -tyylisesti. Olen muutaman kerran joutunutkin kyselemään selvennystä, kun tekstatessa miehen ulosanti on välillä vähän erikoista + tekee kirjoitusvirheitä jos kirjoittaa kiireessä. Koskaan en ole kokenut tätä mitenkään noloksi.

Vierailija
53/66 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun mieheltä. Sen piti tänä viikonloppuna lähteä ulos sillä suhde päin peetä. Nyt kuitenkin petrattu ja ilmoitti ettei lähdekään. Soittaako mies sulle aina samaan aikaan illalla?

Vierailija
54/66 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sil on tietokonepeli kesken, kun viitsii soittaa takas ja jos et ehdi vastata soita myöhemmin takas sille. Tai sit sillä on kaverit tai toinen muija kylässä.

Vierailija
55/66 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, muaki kiinnostaa tään "miehen" ikä. 12? Kiitos ap uuden sanan opettamisesta, pilluilija on ihan uusi sana.
.
t. etupyllyilijä. Call ne bäk.

Vierailija
56/66 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nokasta" voi olla ihan mitä vaan, mun puhelin ainakin ehdottelee mitä ihmeellisimpiä sanoja ja välillä semmoisia jääkin viestiin kun ei aina tule luettua läpi mitä onkaan lähettämässä. Sitten saa olla selittelemässä kun tulee kysymyksiä mitä ihmettä oikein tarkoitit...

Vierailija
57/66 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika selkeä on. busines kesken, soitan takaisin, jollet vastaa ni soita takaisin. ne= me, automaattitekstiviestin kirjotus moodissa hyvin helposti

Vierailija
58/66 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 19:36"]Täs on bisnes meneil, call u later beib ;) jos et vastaa,call ne päk! Tai muute tulee...nokasta...."

Mitä hittoa? Suunnitelmamme oli siis nähdä vklopun aikaan, ja itse hän eilen sanoi että soitellaa. Nyt kokeilin soittaa ja ei vastannut,laittoi vaan tuon viestin. Ollaan sovittu ettei muita kumppaneita/säätöjä ole. Muutenkin mies on ollut outo jo jonkin aikaa.. Ja mitä tuo nokkahomma tuossa lopussa on? Ahistava kun ei tunne toista vielä kunnolla. :D
[/quote]

Olen virastossa ja otan yhteyttä mahdollisimman pian. Jos en tavoita sinua, asia raukeaa. Hieman flunssainen olo, olisiko sitä Ebolaa, jota on kerrottu olevan liikkeellä.

Vierailija
59/66 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selviää, kunhan ap pitää puhelinta koko ajan vierellä ja vastaa kun se soittaa. Loppuviesti oli niin kryptattu ja kirjoitusvirhe just tärkeässä kohdassa, ettei voinut tietää onko se pyyntö vai uhkaus :)

Vierailija
60/66 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:27"]

[/quote]

Noin se muuten taitaa olla.