Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tämä imetys ei toimi? apua!

Vierailija
31.08.2006 |

Mulla on 2 viikoiset kaksoset ja imetys takkuaa..Maitoa ei vaan yksinkertaisesti tule. Imetän ja imetän ja alan olemaan kohta ihan tosi väsynyt tähän kaikkeen. Mitä voin oikeen tehä,lapsille on kuitenkin pakko antaa jonkin verran korviketta kun tissistä ei sitä ruokaa kamalasti heru.

Imetän imetyskuminkin kanssa vielä kun lapset eivät jotenkin oikeen saa kunnon otetta rinnasta muuten:(

Haluaisin imettää,mutta voinko tilanteelle mitään enään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti muutenkin rankkaa! Kaikki nukkuu paremmin, kun otat kiltisti tuttipullon käteen. Ei tartte kellee päätöstäs julistaa, mutta tulet huomaamaan kuinka paljon helpompaa se on!

Vierailija
2/6 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on parin viikon ikäinen vauva, joka vain söi ja söi kunnes aloin antaa imetyksen päälle aina lisämaitoa. vauva on tyytyväisempi ja maitoa tulee enemmän kun stressi ja väsymys vähenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile järjestää itsellesi mahdollisuus nukkua yksi yö, jos maito sitten aamulla levänneenä heruisi. 2 viikkoa on lyhyt aika, maidontulohan ei varmaan ole vielä ehtinyt tasaantua. Että toivoa on. Mutta älä polta itseäsi loppuun. Olisiko suuri synti antaa heille iltaisin hieman korviketta imetyksen päälle, jotta pääsisitte kaikki hetkeksi unille?

Vierailija
4/6 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäis relata!

Vierailija
5/6 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaaminen asiasta hermostuttaa vauvoja, ja tulee noidankehä että sinä hermoilet tilannetta, vauvat hoksaa hermostumisesi, vauvat hermostuu lisää. Pian alat etukäteen vaivautuun ja homma leviää. ANNA OLLA!

ETSI hyvä asento itsellesi. Ota lapsi, hyvä mukava asento, kunnolla nänni suuhun.

Lepää, liiku kuitenkin. Syö riittävästi, terveellisesti, juo kunnolla. Mää oon imettäessä jemmaillu laseja ja kuskannu juomapulloja.

Imetystä parin tunnin välein. Ei tartte ottaa imetystä suorituksena että sitä nyt pumpataan ja kunnolla, vaan rintojen stimuloiminen riittää, jos ammut yli alkaa rinnat kärsimään ja veri lentämään. Silloin pikaapua: ilmakylpyä, ei saippuaa rinnoille suihkussa ja rasvaa (langsinolia).

Joskus imetys voi kestää tosi pitkään ennenkö alkaa sujumaan. Mulle neuvolantäti puhui aikoinaan kahdestakin kuukaudesta.

Siihen aikaan olen itsekin ollut tyytyväinen maidontuloon.. :))

Anna rauhassa lisämaitoa pikkusille, syötä kuitenkin aina ensin rinnoistasi. Jos molemmat lapset nukkuu yöllä niin herätä imemään tai pumppaile niin ei tule pitkää taukoa imetyksessä.

Tsemppiä ja rauhallisia imetyshetkiä!

Vierailija
6/6 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: // lists. oulu. fi/ mailman/ listinfo/ imetystukilista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän