Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kokoajan niin hermostunut ihmisten seurassa, että vapisten. Stressitasoni on jatkuvasti kelloni mukaan yli...

Vierailija
08.09.2021 |

90%.
stressiasteikko on 0-100 % ja päivän keskiluku stressaantuneisuustasoilleni on yleensä 98%.
Kellon mukaan ihanne olisi 10-15%.
Hyväluoja!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kyllä kello on kunnossa ainakin muuten. Näyttää kaikki kohdilleen. Mm. Nukkumiset jne.

Tietysti stressi on yön aikana laskenut lähelle 0% Paitsi jos näen painajaisia. Silloin se on korkeampi.

Vierailija
22/36 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin nukkua huonosti heti, kun ostin unta mittaavan kellon. Miksi kaikkea pitää tarkkailla ja mitata nykyisin? Ihmettelen vain.

Vierailija
24/36 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ptsd?

Vierailija
25/36 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeksi!Mikä ptsd? En ole ap.

Vierailija
26/36 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaudut kuitenkin nukkuessa? Tai kotona ollessa/yksin liikkuessa?

Nuo kellot ovat itselleni mysteeri. Hankin itselleni, koska en todellakaan tunne olevani terve/jaksa mitään. En palaudu juuri ollenkaan ja jo istuminen saa stessitasot nousuun. Nukkuessakin stressaan.

Kauppareissun jälkeen ollaan monta päivää pelkkää stressiä ja body battery pohjalukemissa.

Ja mittari itsellä huutaa lähes aina liikkuessa rytmäreitä.

Vierailija
27/36 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu psykhoitajan kanssa. Onko jotain mitä salailet? Et ole huonompi etkä tyhmempi, et surkrampi kuin kukaan muukaan. Paniikkihäiriöstä kuulostaa. Se tulee usein silloin jos jollain tavalla esittää jotain muuta tunnetilaa kuin mitä kokee.

Kun olin työtön nuori, koin jotain huonommuutta, samaan aikaan talous oli kirjalla mutten halunnut moniakaan asioita näkyvän ulospäin. Tämä kaikki meni ohi muutaman vuoden 25v. Muista että aivotkin kehittyvät vielä.

Alkoholi pitäisi jättää pois, se usein pahentaa oireita viikoksi, jos ei pysty jättämään sitä muutamaan olueeseen.

Opettele sanomaan että kärsit sosiaalisten tilanteiden pelosta, vaikka kevyellä tavalla sen ilmaisten.

Kyllä se menee ajan kanssa ohi. Minulta ja sisaruksiltani meni kaikilta alle 30vuotiaina. Ei hätää.

Voimii!

Vierailija
28/36 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä stressi on jo melko pahasti hermostoa kuormittavaa jos se saa vapisemaan. Toki vapina herkyytteen vaikuttavat myös yksilölliset ominaisuudet ja muu terveydentila.

Nuo kellosi luvut taas eivät ulkopuoliselle hirveästi kerro. Tietysti voimme kaikki päätellä, että stressi on korkea, mutta mikä on kellon käsitys 100 prosentin stressistä..

Olen itse sairaanhoitaja ja suosittelisin käymään lääkärin puheilla.

Mahdollisesti jokin stressiä hallitseva lääkitys olisi kyllä kohdillaan.

Hyvää syksyn jatkoa sinulle!

Vierailija
29/36 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jäin pitkäaikaistyöttämäksi niin stressitasot laski ja ikävä painostava tunne rinnasta hävisi.

Vierailija
30/36 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta oot laataamossa!

Vierailija
31/36 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa puuttua asiaan ennenkun käy niinkuin minulla. Puhkesi paniikkihäiriö ja nyt sairaslomalla.. älytöntä p askaa

Vierailija
32/36 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paniikkihäiriöstä todettu, mutta veikkaan, että aika suurella todennäköisyydellä se on jo puhjennut.

T.ap

Vierailija
33/36 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
34/36 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kellon useammaksi päiväksi pois, mutta tänää laitoin taas sen. Nyt stressitasoni on tänään ollut 78 prosenttia maksimissaan. Tällä hetkellä se on 45, vaikka olen yksin kotona.

T.ap

Vierailija
35/36 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/36 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä työpäivän jälkeen. Päiväkoti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi