Olen kokoajan niin hermostunut ihmisten seurassa, että vapisten. Stressitasoni on jatkuvasti kelloni mukaan yli...
90%.
stressiasteikko on 0-100 % ja päivän keskiluku stressaantuneisuustasoilleni on yleensä 98%.
Kellon mukaan ihanne olisi 10-15%.
Hyväluoja!
Kommentit (36)
Hmm. Kuulostaa että kello aiheuttaa vain lisästressiä.
Suotta, koska valtaosa ihmisistä on kiinnostuneita vain itsestään.
Toivottavasti provoilet. Tota menoa saat jonkun kohtauksen minä hetkenä hyvänsä.
Ota lomaa. Ja mieti miten saisi stressiä pois ja paremman ympäristön. Terveys on tärkeää, vaikka onkin vaikea rauhoittua joskus.
Käytkö töissä? Kuinka paljon tapaat ihmisiä? Ahdistutko vaan kadulla ja kaupassa kävelystä?
Kyllä tollanen stressi saa terveyden romahtamaan. On vain ajan kysymys milloin se tapahtuu.
Nyt lääkäriin ja pikimmiten!
Miten tuo on mahdollista? Olen välillä tosi hermostunut ja silti stressitasoni on vain 56%. Laskee myös äkkiä.
Ei sais nauraa :D. Vakavaa tietenkin, mutta jos sulla ois joku elohopea mittari mittaamassa stressiä niin se varmaan räjähtäisi 😂
Mikä kello näyttää stressitason?
Itseäkin stressaa ja on jonkinasteinen sosiaalisten tilanteiden pelko. Ja esiintymisjännitys.
Vierailija kirjoitti:
Ei sais nauraa :D. Vakavaa tietenkin, mutta jos sulla ois joku elohopea mittari mittaamassa stressiä niin se varmaan räjähtäisi 😂
Samallainen paine on myös sydämellä, aivoilla ja verisuonilla. Onko sekin huvittavaa?
Heitä se kello helvettiin näin alkajaisiksi!!
öö miten niin ei mee läpi? joku tossa sano :D Mulla on paniikki/ahdistuneisuus häiriötä enkä pidä sosiaalisista tilanteista, sitä jännittää elimistöä tahtomattaan, vapinaa&ylimäärästä kylmänhien puskemista ei voi kontrolloida, mullaki sykkeet kotona 50-80 mut aina ihmisten ilmoilla 100-130.. Oon myös aina pysyny hoikkana vaikka syön mitä haluan ja miten paljon haluan, johtuu varmaan tosta ku kokoajan tahtomattaan jotenkin jännittää kehoa niin sillon myös kuluttaa enemmän.. se onki ainoo plussa tässä, uskon etten elä vanhukseksi asti kun ajattelen että mun keho ei vaan jaksa, se on aina kierroksilla ja stressitilassa
Mille tasolla laskee nukkuessa?
Entä kotona hetken oltuessasi?
Vierailija kirjoitti:
Ap ei vastaa enää mitään?
Paikalla ollaan. Ei jaksa vastata sori.
T.ap
Kotona keskipulssini on n. 60-70.
Mutta lähtiessäni ulos se kohoaa 120-140.
Myös stressitaso nousee 100 prosenttiin.
T.ap