Mies näkee minut vain lasten äitinä ja kaverinaan :(
Onko seksuaalista mielenkiintoa mahdollista jotenkin palauttaa? Kokemuksia?!
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 18:09"]Ai niin joo, kun masturboin miehen nähden, se ei edes katsonut vaan pelasi kännykällä! Ap
[/quote]
No hui. Kuulostaa pahalta.
Mun mies tulee jo housuihinsa mun sormetusta katellessa..
No se tapahtui sen jälkeen, kun mies oli jo saanut. Ap
Ja tilanne tietenkin tuhoas itsetuntoni, vaikka mies kehuu äitiyttäni usein ja kohtelee mukavasti - kaverillisesti. Ap
Parempi toikin kun siittäjänä ja pankkina toiminen.
Tilanne vaikuttaa hankalalta. En näe tuossa tilanteessa muuta vaihtoehtoa kuin tehdä mies mustasukkaiseksi. Vaikka yleensä en sellaisia pelejä kannatakkaan. Mitä komeampi mies antaisi sinulle huomiota sen parempi. Sitten vain toteat miehellesi, että tuntuu uskomattoman hyvältä, kun joku haluaa. Meillä mies pörrää kimpussa monta viikkoa vain jo sillä, että totean viihteellä oltuani kuinka joku ehdotti jatkoja tai viihtyi seurassa pitkään.
Niin varmasti on. Siksi aionkin panostaa ulkonäkööni erityisesti ym. Harmi vain, etten käy yksin juuri missään :(
Ap
Terapia, loma kaukana arjesta, tantra
Ja alan olla aika masentunutkin.
Ap
Tuntuisi kyllä tosi nöyryyttävältä mennä tilittämään terapeutille epäseksikkyyttäni! Ap
Meidän parisuhteessa on samankaltainen tilanne, mutta minä olen se, joka ei enää tunne yhtä paljon seksuaalista vetovoimaa miestäni kohtaan kuin ennen. Mies haluaa seksiä päivittäin ja minulla tulee huono omatunto kun käännytän hänet pois. Olen yrittänyt selvittää ongelmaani, mutta kun en syty niin en syty. :(
Ainoa mikä minulla voisi auttaa, olisi etääntyminen miehestäni - saisin omaa tilaa ja ehtisin haluta häntä. Mutta ei tuo oikein onnistu, kun asumme yhdessä ja teemme lähes kaiken yhdessä.
Ap: Ehkä miehelläsi on samankaltaisia tuntemuksia kuin minulla?
Olen koittanut puhua siitä, että johtuisiko kyllästyminen siitä, että ollaan liikaa yhdessä. Kuulemma ei, eikä mies halua olla enemmän erossa. Uskon silti, että se voi olla yksi ja isokin syy. Ap
Olisiko kellään miehellä kommenttia vielä tähän? Ap
Ai niin joo, kun masturboin miehen nähden, se ei edes katsonut vaan pelasi kännykällä! Ap