En käsitä ihmisiä, jotka syövät kerran päivässä!
Miten teillä riittää energiaa mihinkään?? Miksi teette näin?
Todella yleistä varsinkin nuorten keskuudessa. Minusta huolestuttava trendi.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 16:10"]
Opiskeluaikoina ei ollut varaa syödä kuin kerran päivässä. Se sitten ikään kuin jäi vähän päälle, vaikka varmasti voisin syödä nykyään paremminkin. Opiskelijana söin ilmaisen ruuan koulussa. Sitten viikonloppuisin olin joko ruuatta tai söin nuudeleita.
T. Nuori
[/quote]
Mihin rahasi sitten menivät? Kaljaan? Tupakkaan?
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 16:10"]
Opiskeluaikoina ei ollut varaa syödä kuin kerran päivässä. Se sitten ikään kuin jäi vähän päälle, vaikka varmasti voisin syödä nykyään paremminkin. Opiskelijana söin ilmaisen ruuan koulussa. Sitten viikonloppuisin olin joko ruuatta tai söin nuudeleita.
T. Nuori
[/quote]
Mihin rahasi sitten menivät? Kaljaan? Tupakkaan?
[/quote]
Vuokraan. Ja laskuihin.
Joo, samaa olen ihmetellyt. Mul on aina nälkä ja koko ajan jano.
Nuorilla ei tunnu olevan enää varaa ruokaan, eivät saa enää töitä valmistumisen jälkeen, joten jotkut joutuvat elämään jopa vuoden nälkäkurkena.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 16:07"]
Miten teillä riittää energiaa mihinkään?? Miksi teette näin?
Todella yleistä varsinkin nuorten keskuudessa. Minusta huolestuttava trendi.
[/quote]
Mikä mielestäsi olisi sitten hyvä syöntikerta ja miksi?
Niin, olisihan se taloudellisempaa syödä vain kerran viikossa. Jalostuneet syövät kai vain kerran kuukaudessa. Ei synny tiskiä, ei kerry liikakiloja eikä kulu rahaa juuri lankaan. Tosin lopulta voi käydä kuin mustalaisen hevoselle juuri kun se oli oppinut olemaan syömättä. Tiedättehän?
Ruoka on niin kallista suomessa, ettei opiskelijoilla enää riitä rahat ruokaan. Miettikää nyt yhtälöä, jossa ihminen saa 400€ kuussa elämiseen. Vuokrat tuntuvat olevan halvimmillaan n. 300€ nykyään. Siitä maksetaan sitten laskut. Ei tuolla kamalasti enää ruokaa osteta.
Kiitos kun muistutit! En olekkaan tänään vielä ehtinyt syömään kun koko päivän olen tehnyt kaikkea :D
Normisti tuleekin syötyä lämmin ruoka 3x päivässä sekä välipalat :)