Väsynyt ja voimaton olo syömisen jälkeen
Kommentit (26)
Yksi leipäpala riittää kyllä naiselle kerralla ja ehkä sitten omena, mutta ei puoltatoista.
Alentunut sokerinsieto, diabetes II häämöttää.
Nopeat hiilarit (leipä) tekee just tota.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 16:08"]
Ahmimiskohtaus? :D Miten joku voi syödä noin paljon kerralla?
Häh? Meillä lapsetkin syö 3-4 leipää monesti
[/quote]
Vitsailetko?
[/quote]
Kolme leipää ja vielä muuta päälle... Se on aika paljon, miehen annos.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 16:23"]
Diabetes?
[/quote]
Kävin just verikokeissa eikä ainakaan paastoarvoissa ollut mitään häikkää. Verensokeri oli just sopivalla tasolla.
Lapset on kasvuiässä, totta kai ne syö paljon kerralla. Syö meilläkin 3-vuotias tyttö helposti pari sämpylää. Itse en syö noin paljoa, koska en halua kasvaa enää.
Miehen annos? Mitä v*ttua.
Ihan normaalia minusta syödä noin? Eihän yksi leipä tee muuta kun pahan mielen, haloo :D
Kyllähän laiha voi syödä kolme leipää kerralla. Lihava syö vain puoli omenaa ja lihoo!
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 16:38"]
Miehen annos? Mitä v*ttua. Ihan normaalia minusta syödä noin? Eihän yksi leipä tee muuta kun pahan mielen, haloo :D
[/quote]
Joo, nää varmaan vitsailee. Mut voi olla että mun täytyy lopettaa leivän syönti. Siksi söinkin enemmän omenaa kun ajattelin, että leipää ei voi syödä paljon. ap
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 16:35"]
Lapset on kasvuiässä, totta kai ne syö paljon kerralla. Syö meilläkin 3-vuotias tyttö helposti pari sämpylää. Itse en syö noin paljoa, koska en halua kasvaa enää.
[/quote]
Missä puhuttiin lapsista?
Söit melkein pelkkiä hiilareita. Ei niillä elä eikä jaksa.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 16:41"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 16:38"]
Miehen annos? Mitä v*ttua. Ihan normaalia minusta syödä noin? Eihän yksi leipä tee muuta kun pahan mielen, haloo :D
[/quote]
Joo, nää varmaan vitsailee. Mut voi olla että mun täytyy lopettaa leivän syönti. Siksi söinkin enemmän omenaa kun ajattelin, että leipää ei voi syödä paljon. ap
[/quote]
Se leipä ja omena on molemmat sokeria ja sokeri väsyttää.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 16:42"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 16:35"]
[/quote]
Missä puhuttiin lapsista?
[/quote]
Epäonnistuneessa lainauksessa. Olen sen verran älykäs, että huomasin ja vastasin.
Liian iso annos. Syö vähän kerrallaan ja useammin.
Jos syö liikaa hiilaria tai liian ison annoksen niin käy noin. myös esim laktoosi-intoleranssi ja muut suolistovaivat voi aiheuttaa väsymystä.
Leipä väsyttää, ikävä kyllä. Samoin peruna ja pasta. Kuulostaa, että söit valipalan, kokeile leivän sijasta vaikka kananmunaa ja siihen se omena . Toimii, ei väsytä, pitää nälkää.
Gluteeni väsyttää. Jätä pois ja hämmästy.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:45"]
Söin puolitoista omenaa ja 1 ruisleivän ja 2 hiivaleipää, leivän päällä margariinia
[/quote]
Ja ihmettelet kun väsyttää??
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 16:08"]
Ahmimiskohtaus? :D Miten joku voi syödä noin paljon kerralla?
[/quote]
Vitsailetko?
[/quote]
Kolme leipää ja vielä muuta päälle... Se on aika paljon, miehen annos.