Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veronpalautukset, miten käyttäisit?

Vierailija
17.10.2014 |

Minulle tulee 2000 euroa palautuksia. Palkkani on pieni ja se juuri ja juuri riittää pakollisiin kuukausittaisiin menoihin. Menoreikiä 2000 eurolle olisi:
- auton huolto odottaa, kustantaa kaikkiaan varmaan noin 400 euroa, keväällä tarvitsee ostaa myös uudet kesärenkaat, huolto on tehtävä ennen kesäkuista katsastusta
- kulutusluottoa on jäljellä noin 2000 euroa, lyhennän sitä nyt 150 euroa kuukaudessa ja poismaksu vapauttaisi sen rahan parempaan käyttöön
- opintolainaa on jäljellä noin 2000 euroa, siinä lyhennys on kuitenkin vain noin 75 euroa kuukaudessa
- talvi ja joulu tulee ja lapsi tarvitsisi jotain pientä lahjaksi, ja esim. talvikengillä alkaa olla jo kiire
- kotiin tarvitsisi jossain vaiheessa investoida yhtä sun toista, pyykinpesukone ja astianpesukone ensimäisinä jonossa, niitä ei nyt ole ollenkaan
- itselleni en ole ostanut yhtään vaatetta varmaan vuoteen ja sen huomaa etenkin alusvaatteissa ja kengissä, joita minulla on yhdet...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan palautukset asp tilille.
Sinuna maksaisin kulutusluotot heti pois.
Ensi vuonna yritän tehdä niin, että mätkyjä tai palautuksia tulisi max muutama kymppi.

Vierailija
2/2 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinpesukone, autonhuolto, omat vaatteet, lapsen lahja ja loput sivuun pahan päivän varalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä