Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairausloma hormonaalisten syiden vuoksi?

Vierailija
08.09.2021 |

Kehtaisitko pyytää sairauslomaa töistä, johtuen leikkauksen aiheuttamista hormonaalisista oireista? Olin kesällä leikkauksessa ja kehoni ja hormonitoimintani ei ole palautunut sen jälkeen normaaliksi. Asiaa yritetään korjata lääkkeillä. Hormonitoiminnan epätasapaino aiheuttaa tällä hetkellä jatkuvaa vuotoa, väsymystä, päänsärkyjä ja mielialojen vaihtelua. Tuo väsymys on kaikista ärsyttävimpänä oireena ja tunnen olevani kuin zombi. Väsymyksestä johtuen keskittymiskykyni on olematon ja tuntuu, etten saa töissä mitään aikaiseksi ja olisi helpompi vain jäädä saikuille, jotta olisi jokin syy, miksi en saa tehtyä mitään. Mietin kuitenkin, että voiko tällaisissa tilanteissa pyytää saikkua vai olisiko helpompi esim. puhua esihenkilön kanssa ja sopia vähemmästä työmäärästä tms. Olen asiantuntijatyössä ja teen töitä kotoa eli varsinaisesti mitään vaarallista ei tapahdu, jos olen väsyneenä töissä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin vaan kaikkine vaivoineen! Ei ne siitå miksikään muuttuisi kuitenkaan sohvalla makaamalla ja voivottelemalla.

Vierailija
2/3 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko ap sukupuolihormoneja?  Hormonejahan on kaikessa elintoiminnossa. Ja hormoneihin vaikuttaa syöty ruoka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi