Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kaikki ihmiset vaikuttaa niin reunoilta ja iloisilta?

Vierailija
08.09.2021 |

Monella varmaan on ongelmia ja raskasta silloin tällöin, mutta noin yleisesti mitä ihmisiä näkee, tuntuu että moni on todella leppoisin mielin ja ottaa elämän tosi rennosti. On helppo nauraa ja olla ja elää, puhua toisille avoimesti.

Itsellä ei ole näin ja kumastuttaa mistä tuo toisten hyvä mieli kumpuaa ?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuudesta?

Vierailija
2/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvätuloisia tai elämä muuten turvattua. Mikäs siinä ollessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla se on esittämistä, haluavat pärjätä tietyssä paikassa. Jos se on aitoa, niin on hyvä olotila tai halutaan keventää. Kuitenkin ympäristössä on aina jotain parannettavaa, vaikka melu tai ilmansaaste jne.

Vierailija
4/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä vaan miltään reunalta näytä.

Vierailija
5/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisesta asenteesta. Ei jakseta koko ajan kieriskellä itsesäälissä ja märehtiä elämän ongelmia ja vaikeuksia. Keskitytään huonojen asioiden sijasta hyviin asioihin. Näin ainakin omalla kohdallani. 

Vierailija
6/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli näytät keskustalta?

Vierailija
7/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen köyhä eikä elämäni ole todellakaan turvattua, mutta en vain jaksa stressata. Silloin kun akuutteja vaikeuksia on, käsittelen ne itsekseni kodin seinien sisäpuolella, en vaivaa muita.

Vierailija
8/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan olla ihan palasina yksin kotona, mutta kun poistun ihmisten ilmoille ja olen muiden kanssa, niin huolet ja murheet unohtuu eli olen nauravainen, iloinen ja varmasti sen oloinen, että tuolla menee hyvin.

Harva kai ihmisten ilmoilla synkistelee, vaikka olisi miten surkea tilanne elämässä menossa?

Muiden kanssahan mennään iloitsemaan.

Vierailija
9/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pitää feikata ja leikkiä kaiken olevan hyvin.

Vierailija
10/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on oma tilanteesi, että koet ns rentouden vaikeaksi?

Itse olen tällä hetkellä maallisesti ajateltuna todella ahdistavassa tilanteessa. Olen ulosotossa, ja yritykseni on niin paljon velkaa joka puolelle, ja asiakkaita liian vähän, että on vaan ajan kysymys, kun kaikki romahtaa.

Lisäksi korona-aika on vaikeuttanut ihmissuhteita, ja perheeni kesken on vaikea ja jakautunut tilanne...

Olen kuitenkin uskossa Jeesukseen, ja saan jättää nämä murheeni Hänen harteilleen. On uskomattoman yliluonnollista, kuinka voin olla pääosin vapaa ahdistuksesta. Tässä tilanteessa en voi kuin elää päivän kerrallaan, ja katsoa mitä tuleman pitää. Olen kuitenkin rennolla ja luottavaisella mielellä, kävi miten kävi. Iloitsen pienistä ja isommistakin hyvistä asioista. Olen kiitollinen terveydestä, koirastani, kodista, ruuasta. Siitä että olen elossa. Siitä että Jeesus turvaa kulkuni, vaikka koko maailma romahtaisi ympäriltä.

Siunausta sinulle ahdistuksen hetkiin! 🙏❤️

Vierailija
11/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska pitää feikata ja leikkiä kaiken olevan hyvin.

Ei. Ihmiset nyt vaan eivät yleensä mieti murheitaan missään illanistujaisissa ja ravintoloissa, vaan ovat aidosti ilossa muiden kanssa.

Vierailija
12/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas ihmettelen miten vakavia ja synkisteleviä niin moni jaksaa olla. Ei ne raskaat asiat möksöttämällä miksikään muutu

Vierailija
13/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat nyt kuitenkin kommenttisi perusteella kantikkaalta.

Vierailija
14/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeiden käyttö on yleistynyt

Vierailija
15/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pääosin elämäänsä tyytyväinen ja optimistinen perusluonne, niin miksi pitäisi näyttää myrtsiä naamaa? Mielummin sitä pyrkii tuottamaan hyvää mieltä omaan lähiympäristöönsä kuin synkistellä ja voivotella jokaisesta pikkuasiasta. Harva edes haluaa hakeutua jonkun synkän pessimistin seuraan, joka märehtii omia ongelmiaan ja jota pitäisi olla koko ajan lohduttamassa tai ratkomassa tämän ongelmia.  Monesti voi olla helpottavampaa puhua jostain itselleen tärkeästä harrastuksesta kuin kelata jotain työmarkkinanäkymiä tai parisuhteen tilaa.

Vierailija
16/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas ihmettelen miten vakavia ja synkisteleviä niin moni jaksaa olla. Ei ne raskaat asiat möksöttämällä miksikään muutu

Olen samaa mieltä. Synkistely johtaa vain noidankehään. On turha ottaa pulttia semmoisista asioista, joihin ei voi itse vaikuttaa kuin hyvin vähän.

Vierailija
17/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos uskot litteän Maan teoriaan, niin se reuna saattaa tulla joskus vastaan.

Vierailija
18/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli näytät keskustalta?

Eli Reinolta.

Vierailija
19/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon perusasiat kunnossa jne

Mut mee arkiaamupäivänä Lidlin, kävin tänään. Siellä oli pääasiassa negatiivisia ja/tai syrjäytyneitä reppanoita.

Vierailija
20/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullon perusasiat kunnossa jne

Mut mee arkiaamupäivänä Lidlin, kävin tänään. Siellä oli pääasiassa negatiivisia ja/tai syrjäytyneitä reppanoita.

Käy mielummin keskipäivän aikaan Prismassa, niin siellä saattaa olla iloisempia ihmisiä, jotka työntelevät isoja ostoskärryjä ja keräävät bonuspisteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä