Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelinmyynti oudoksuttaa

Vierailija
17.10.2014 |

Puhelinmyyntityötä on tarjolla. Se onkin melkein ainoa ainakin meidän seudulla. Mutta kaikki vihaavat puhelinmyyjiä. Ostaako kukaan koskaan heiltä mitään? Varmaankin, koska ei kai heitä muuten palkattaisi. Ehkä jotkut höperöityvät eläkeläiset, joille myyminen tosin on melko arveluttavaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan osta yhtään mitään. Lopen kyllästynyt yhteen naismyyjään joka on jo kolme tai neljä kertaa soittanut. Aina alkaa keskustelu näin: olit viimeksi huonossa paikassa ja pälä pälä pälä. Selvästi opetettu ylipirteä innokas puhetyyli ja että ei saa jättää suunvuoroa toiselle. Olen jo ekalla kerralla sanonut että ei kiitos. Jatkossa kun joku soittaa mulle samalla äänensävyllä lyön luurin korvaan puhumatta mitään, ei ole mitään syytä olla hänelle ystävällinen kun ei mene perille.

Vierailija
2/11 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa. Itse olin muutama vuosi sitten hvinkin menestyksekäs puhelinyyjä. Enkä myynyt kenellekään joka ei itse täysin ymmärtänyt mistä on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kamalaa työtä. Turhaan haukutaan puh myyjiä, haukut kuuluu kyllä sille firmalle. Minut pakotettiin "myymään väkisin" ja suoraansanoen huijata asiakkaita ja pomo pyörii selän takana pkus puhelut nauhoitetaan. En enää siis hauku myyjiä. Ja kyllä otin loparit ensimmäisen päivän jälkeen vaikka olinkin tosi hyvä myyjä

Vierailija
4/11 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin ostaa, eihän se muuten kannattaisi. Höperöille ei vastuullisesta firmasta myydä.

Vierailija
5/11 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 10:18"]Minä en ainakaan osta yhtään mitään. Lopen kyllästynyt yhteen naismyyjään joka on jo kolme tai neljä kertaa soittanut. Aina alkaa keskustelu näin: olit viimeksi huonossa paikassa ja pälä pälä pälä. Selvästi opetettu ylipirteä innokas puhetyyli ja että ei saa jättää suunvuoroa toiselle. Olen jo ekalla kerralla sanonut että ei kiitos. Jatkossa kun joku soittaa mulle samalla äänensävyllä lyön luurin korvaan puhumatta mitään, ei ole mitään syytä olla hänelle ystävällinen kun ei mene perille.
[/quote]

Omaa hölmöyttäsi jos et sano heti ettei kiinnosta vaan valehtelet huonosta paikasta ym. Itselläni on puhelinmarkkinointikielto, eikä puheluita tule.

Vierailija
6/11 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en uskonut että kukaan ostaa, mutta olin täysin väärässä. Varsinkin siitä KUKA ostaa, sillä nuoret ostavat tosi paljon. Vanhukset ovat aina riskinsä ja meidän myyjien pitää tarkkaan miettiä voiko vanhemmalle ihmiselle myydä ja meidän tehtävä on siinä tapauksessa ensin selvitellä asiaa ja sitten myydä jos voi. Voin myös kertoa, että tässä työssä voi tienata. Se on itsestäsi kiinni. Monet jotka aloittavat luovuttavat heti tai jos eka palkka on pieni niin itketään ja syytetään firmaa. Myös se täytyy muistaa että sun pitää yrittää, soittaa, ottaa neuvot pomolta vastaan ja kehittyä. Pitää olla sisukas ja halu tehdä se kauppa. Palkka-asiat täytyy muistaa mistä se koostuu. Aina valitetaan vaikka itse ei osata lukea työsopimusta ja sitä että lehtiä saatetaan peruakkin.

Vierailija
7/11 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 10:52"]

Minäkään en uskonut että kukaan ostaa, mutta olin täysin väärässä. Varsinkin siitä KUKA ostaa, sillä nuoret ostavat tosi paljon. Vanhukset ovat aina riskinsä ja meidän myyjien pitää tarkkaan miettiä voiko vanhemmalle ihmiselle myydä ja meidän tehtävä on siinä tapauksessa ensin selvitellä asiaa ja sitten myydä jos voi. Voin myös kertoa, että tässä työssä voi tienata. Se on itsestäsi kiinni. Monet jotka aloittavat luovuttavat heti tai jos eka palkka on pieni niin itketään ja syytetään firmaa. Myös se täytyy muistaa että sun pitää yrittää, soittaa, ottaa neuvot pomolta vastaan ja kehittyä. Pitää olla sisukas ja halu tehdä se kauppa. Palkka-asiat täytyy muistaa mistä se koostuu. Aina valitetaan vaikka itse ei osata lukea työsopimusta ja sitä että lehtiä saatetaan peruakkin.

[/quote]

Minua huolettaa tuo mitä sanoit, että nuoret ostavat. Tuntuu että puhelinmyyjältä ostaminen on aina enemmän tai vähemmän harkitsematonta, vaikka siinä onkin se "katumusaika". Sitten he voivat joutua pikavippikierteeseen, kun ovat tulleet ostaneeksi. :( Eihän sitä oikeasti tarvitse sellaista asiaa, jota ei itse tajua lähteä ostamaan, vaan jonka ostaa kun joku keksii sitä puhelimessa tarjota.

Vierailija
8/11 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kuunnella niiden puhelinmyyjien myyntipuheet, jotka selvästi vaan tiivistää asiat ihan omasta päästään. Niitä en edes jaksa kuunnella, jotka selvästi lukee suoraan paperista koko puheen. "Hei täällä on Anna Annanen Lehtimyynnistä päivää! Nyt, kun ulkona on kaunis syksyinen sää niin mulla olisi sulle pieni tarjous! Tai no, eihän se mikään kovin pieni edes ole, vaan itseasiassa paras mitä olemme koskaan voineet tarjota! Tarjoaisin nyt Aku Ankkaa VAIN 50e kuussa! Ja siihen päälle saisit tällaisen ammattimaisen veitsiseti, jonka arvo on 700euroa! Eikö kuulostakin hyvältä? Ja hei, kaiken lisäksi tämä tarjous ei velvoita sua mihinkään vaan tilauksen voi päättää määräajan jälkeen ihan koska  vaan! Että laitetaanko sullekin tällainen paketti tulemaan?!"

Vierailija
9/11 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 11:04"]Mä voin kuunnella niiden puhelinmyyjien myyntipuheet, jotka selvästi vaan tiivistää asiat ihan omasta päästään. Niitä en edes jaksa kuunnella, jotka selvästi lukee suoraan paperista koko puheen. "Hei täällä on Anna Annanen Lehtimyynnistä päivää! Nyt, kun ulkona on kaunis syksyinen sää niin mulla olisi sulle pieni tarjous! Tai no, eihän se mikään kovin pieni edes ole, vaan itseasiassa paras mitä olemme koskaan voineet tarjota! Tarjoaisin nyt Aku Ankkaa VAIN 50e kuussa! Ja siihen päälle saisit tällaisen ammattimaisen veitsiseti, jonka arvo on 700euroa! Eikö kuulostakin hyvältä? Ja hei, kaiken lisäksi tämä tarjous ei velvoita sua mihinkään vaan tilauksen voi päättää määräajan jälkeen ihan koska  vaan! Että laitetaanko sullekin tällainen paketti tulemaan?!"
[/quote]
kaikilla on joskus ensimmäiset päivät työssä. Niin oli minullakin ja luin kyllä tarkasti lapun mikä annettiin käteen. Uskomatonta paskaa se kyllä on.

Vierailija
10/11 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut useampi puhelu, jossa ensin kysytään pari tyhjänpäiväistä kysymystä ja palkinnoksi tarjotaan  jotain lehteä täysin veloituksetta. Paitsi että se maksaa 2,90/viikko. Lisäksi heillä on jäljellä muutama upea naisten rannekello, joista yhden voivat lähettää minulle lahjaksi.

Vierailija
11/11 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tein kauppoja ihan hyvin, joten kyllä ihmiset ostaa. Olihan se hyvä lehtitarjous jos sattui lehdestä pitämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän