Seurasin eilen tuttujen miehien käsien kynsiä ja huomasin
Että aika monet pitää kynsiä vähän pidempinä, siis sellaisina 3-4mm pituisina. Oon aina ajatellu, että ne on naiselliset ja kaikilla miehillä olis "kynityt" kynnet.
Mutta eipäs olekaan. Yllättävän monella on sellaiset vähän "ylikasvaneet" kynnet.
Turhasta oon murpattanu joskus mun miehelle näköjään. :D
Kommentit (22)
Lisähuomautuksena, että monen miehen suuhygienia on sellainen, ettei myöskään sitä suuta halua päästää pillunsa lähelle.
Pitkät kynnet miehillä on kyllä varsinainen turn off.
Mut selittäkääpä tämä; useammalla miehellä olen nähnyt että kaikkien muiden sormien kynnet ihan lyhyet mutta sitten yhdessä sormessa esim pikkurillissä on pitkä kynsi?? Mikä järki?
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 10:27"]
Mut selittäkääpä tämä; useammalla miehellä olen nähnyt että kaikkien muiden sormien kynnet ihan lyhyet mutta sitten yhdessä sormessa esim pikkurillissä on pitkä kynsi?? Mikä järki?
[/quote]
Muusikko.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 10:27"]
[/quote]
Muusikko.
[/quote]
No ei tasan tarkkaan ole :D ihan raksalla töissä tämä yksikin, eikä myöskään harrasta mitään musiikkiin liittyvää.
Pitkät kynnet miehellä on ihan kamalat ! Instant puistatus ja turn off
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 10:30"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 10:27"] Mut selittäkääpä tämä; useammalla miehellä olen nähnyt että kaikkien muiden sormien kynnet ihan lyhyet mutta sitten yhdessä sormessa esim pikkurillissä on pitkä kynsi?? Mikä järki? [/quote] Muusikko. [/quote] No ei tasan tarkkaan ole :D ihan raksalla töissä tämä yksikin, eikä myöskään harrasta mitään musiikkiin liittyvää.
[/quote]
Sitten se on vaan erikoinen, mutta kitaristit harrastaa tuota yhtä pitkää kynttä
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 10:27"]Mut selittäkääpä tämä; useammalla miehellä olen nähnyt että kaikkien muiden sormien kynnet ihan lyhyet mutta sitten yhdessä sormessa esim pikkurillissä on pitkä kynsi?? Mikä järki?
[/quote]
Itse harrastan basson soittoa, soitan sormilla, enkä plektralla. Kummankin käden kynnet on klipsittävä säännöllisin väliajoin. Toi pikkurillijuttu ei silti aukea mullekkaan.
Mä nään vain paskasia ja lohjenneita ylipitkiä kynsiä. Hyi helvetti. Ainoat hyvät on puhtaat ja lyhyet.
Josko se johtuisi siitä, että miehet ovat laiskoja leikkaamaan kynsiään.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 10:27"]Mut selittäkääpä tämä; useammalla miehellä olen nähnyt että kaikkien muiden sormien kynnet ihan lyhyet mutta sitten yhdessä sormessa esim pikkurillissä on pitkä kynsi?? Mikä järki?
[/quote]
Itse harrastan basson soittoa, soitan sormilla, enkä plektralla. Kummankin käden kynnet on klipsittävä säännöllisin väliajoin. Toi pikkurillijuttu ei silti aukea mullekkaan.
[/quote]
Mitenköhän naissoittajat muuten hoitaa tän homman, kun kyllä ne pitkät kynnet oikeasti haittaa kitaran/basson soittoa?
Yksi tuttu mies käyttää sitä pikkurillin kynttä eritteidensä kaivamiseen. Yööööök!
sama täällä, pitkät kynnet (siis vähänkään pidemmät, en tarkoita mitään "naisen kynsiä") on miehellä niin totaalinen TURN OFF kun vaan olla ja voi. Olen miehelleni todennut että sellaisilla kynsiä on turha kuvitella pääsevänsä pitämään hauskaa sormipelillä....;D
Minä soitan kitaraa ja kaikki kynnet lyhyiksi nakerrettu.
Klassisen kitaran soittajilla on yleensä toisessa kädessä pitkät kynnet, useimmiten oikeassa.
Yksi tai useampi pitkä kynsi miehillä on monissa maissa osoitus siitä, että ei tee fyysistä työtä, joten se on jonkinlainen statussymboli.
Minä olen aina ihmetellyt miehiä jotka päästää naisen haukankynsineen ''sinne''...
Nais''soittajien'' soitto tulee nauhalta :)
Ylllättävän harvan miehen kynnet on muuten sillälailla siistit eikä rosoiset tms., että niitä voisi kuvitella päästävänsä pilluunsa.