Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä vastata ihmiselle, joka aina sanoo, että ois kiva nähdä. Mutta ei sitten kuitenkaan mitään konkreettista..
08.09.2021 |
Eli tällainen ihminen on ystäväpiirissä. Hän on jo vuosikausia ollut tällainen, että saattaa laittaa viestiä, että ois kiva nähdä. Tai jos törmäämme jossain niin sanoo, että ois ihana nähdä. Kuitenkaan mitään konkreettista ehdotusta ei koskaan tule. Someen hän kuitenkin laittaa alituisesti jokaisen kahvilakäynnin muiden ystävien kanssa ja kaikki juhlat. En halua olla hänelle epäystävällinen, mutta on tämä vähän rasittavaa. Kannattaakohan olla vain vastaamatta mitään? Tähän asti olen hänelle aina jotain vastannut...
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla oli vanha ystävä kouluajoilta ja sovittiin että hän laittaa ensiviikolla viestiä niin käydään lenkillä. Ei koskaan laittanut, sitten nähtiin ja oli silleen ''ainiiin unohdiin'' ja plah plah. Tais tehdä toisenkin kerran oharit kun sitten itse sanoin ett' kai mun pitää laittaa viestiä. En laittanut koska vtutti. Sit nähtiin aina randomisti ja vietettiin aikaa ja juteltiin, mutta välit kai tulehtu. Sen jälkeen laitettiin välillä viestiä ja käytiin lenkillä.
Jossain kohti kuitenkin tajusin, ettei tahdo pitää yhteyttä. Mua otti vieläkin päähän se alku ghostauss. Sit yhellä kertaa ku nähtii sovittii et mentäis seuraavana päivänä lenkille niin muija ghostas mut. Laitoin viestii ei vastannu. :D
Joskus puolen vuoden jälkee tosta näin sen kadulla ja käveli mun ohi ja leikki ettei tunnistanu mua, l.m.a.o. :D En enää ikinä aio nähdä, jutella yms sen kaa.