Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuparikierukkakokemuksia?

Vierailija
16.10.2014 |

Olen ottamassa sen, sillä hormonilliset eivät sovi. Kokemuksia kaivataan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuparikierukkakokemus on nyt 17-vuotias. Tulin siis kierukan kanssa raskaaksi. Raskaus jatkui kierukan kera 30 viikkoa, kunnes vauva syntyi ennenaikaisesti. Alkuhankaluuksien jälkeen kaikki on mennyt hyvin ja terve nuorimies on lukiolaibnen.

Mutta joo , kierukkaa en senjälkeen ehkäisynä käyttänyt , tehtiin sitten sterilisaatio sektion yhteydessä .

Vierailija
2/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 2 kertaa elikkä yhteensä 10-v ajan kuparikierukka. Ei mitään ongelmia sen kanssa, menkat väheni mulla huomattavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 3vuotta kuparikerukka,juurikin kun hormonaalinen ehkäisy ei sovi.Menkat runsammat kuin hormoniehkäisyllä mutta ei ollut iso ongelma.Toiminut on hyvin.

Onkohan 2 sekoittanut hormooni ja kuparikierukan?Menkat ei kyl ainakaan vähene kuparikierukalla.

Vierailija
4/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut aurallisia migreenejä e-pillereistä, joten kielsivät kymmenisen vuotta sitten minulta kaikki hormonaaliset ehkäisymuodot. Niinpä hankin kuparikierukan.

Sen aikana hillittömät vuodot. Siis vuotopäiviä saattoi olla 20 kuukaudessa, joista kaksi viikkoa vuolasta virtaa, välillä niukempaa. Välillä jänniä tiputteluvuotoja extempore. Että jatkuvasti sai olla kuukuppi sisällä ja vaihtamassa sekä side ekstrana. Öistä ei tullut mitään.

Lastensaannin jälkeen synnäriltä lyötiin kouraan minipillerit. Sanoivat ettei auralliset migreenit ole este pelkälle keltarauhashormonille. Sittemmin hankin hormonikierukan, mikä on ollut täydellinen valinta minun kropalleni. Ei vuotoja moneen vuoteen, ei mitään haittavaikutuksia, eikä kuulemma vaikuta pään verenkiertoon.

Kymmenen vuotta sitten niistä aurallisista migreeneistä oltiin sitä mieltä että silloin ei sa mitään hormoneja käyttää, nykyään asiaa on kaiketi tutkittu ja todettu kierukkahormoi turvalliseksi.

Vierailija
5/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sopi ja toimi. Jostain syystä piti ottaa pois 8 kk ennen aikojaan, kun menkat alkoivat kestää liian kauan (7-8 pv) normaaliin verrattuna. Sen jälkeen kortsu, suunniteltu raskaus ja kortsu, piakkoin sterilisaatio.

Vierailija
6/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo 2. sekottanut kierukoita. Mulla vähentyi menkat.

Vierailija
7/9 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka asetettu kesäkuussa. Laittaminen ei tuntunut yhtään. Vatsaa kouristeli yhden vuorokauden asettamisen jälkeen. Menkat ovat alkaneet normalisoitua nyt. Aluksi vuoto saattoi kestää jopa 13 päivää. Viimeksi kesti enää viisi päivää. Hormonitoiminnan muutokset huomaa nyt hyvin menkkakierron aikana. Seksiä tekee enemmän mieli. Toistaiseksi vaikuttaa oikein hyvältä ehkäisykeinolta.
N39, ei lapsia

Vierailija
8/9 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää hyvää sanottavaa. Kuukautiset normaalit, hyvin toiminut nämä 10 vuotta. Välillä tietysti vaihdettu :)

suosittelen!

Vierailija
9/9 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuparikierukkakokemus on nyt vuoden ikäinen... Hormonaaliset ei mulle sovi, joten miehelle on tehtiin kesällä vasektomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän