Miksi nuoret naiset ovat aivottomia laumasieluisia kanoja?
Kommentit (6)
On vaan niin in olla pissis, suora pitkä tukka, kånken-reppu, jopo, sukkapöksyjen näköiset farkut, paita housuissa, pieni nahkatakki, iso puhvi kaulassa.... Miten niin olen laumasielu?
ei pidä paikkansa. Ja kaikki nui mitä luettelit ovat materiaalisia asioita, ei kerro mtn sielusta..
Tuli tuosta laumasieluisesta kanasta mieleen kun yksi päivä tässä olin pyörällä ohittamassa kolmea tyvärtä jotka kävelivät sopivasti vallaten koko pyörätien, rimpautin kelloa ja mitä tekevät tytöt? Lähtevät liikkumaan kuin päättömät kanat ja törmäävät toisiinsa. Ai että se olisi pitänyt saada nauhalle.
Ei sillä, olen itsekin nuori nainen pienessä nahkatakissa ja isossa puhvissa. :)
Onneksi miehillä ei ole kovaa ryhmäkuria ja kaikki uskaltavat olla omia itsejään. Pukeutuvat erilaisesti, eivät todellakaan ole yhtä massaa, eivät pelkää homoksi leimautumista. On niin monenlaisia individualistisia nuoria miehiä! Ihan menee pää pyörälle!!
Olemalla erilainen ottaa riskin jäädä yksin.
Ap (sekä viestin 2 kirjoittaja) ovat todennäköisesti omasta mielestään ihanan uniikkeja oman tien kulkijoita, joille erikoiset vaatteet ovat itseisarvo ja ainoa sellainen tapa saada huomiota, johon oma kapasiteetti riittää. Häntä vituttaa nuorison massamuoti, ja hän kuvittelee muiden olevan pinnallisia kanoja, vaikka pinnallinen hän on itse tuomitessaan muita ulkoisen olemuksen perusteella. Tuo tauti on monilla teineillä, joiden kannattaisi muistaa, että huomiota voisi paremmin saada osakseen työstämällä persoonaansa ja kykyjänsä kuin mahdollisimman provosoivilla vaatteilla. Vain tyhjä sielu joutuu keskittymään ulkonäköönsä erottuakseen porukasta.
Totta kai nuorten naisten joukossa on muodin orjiakin, mutta valtaosa nuorista naisista pukee vain jotain, mikä sattuu näyttämään ihan kivalta ja mitä kaupoista suht vaivattomasti löytää. Heillä kun ei ole tarvetta piehtaroida ulkonäköasioiden parissa. Tarkkailkaa vaikkapa kotikuntanne harrastuksissaan, opinnoissaan tai työssään menestyneimpiä nuoria naisia. Poikkeuksiakin löytyy, mutta yleensä ulkoinen habitus heillä on melko tavanomainen, koska heidän intohimonsa kohdistuu muuhun.
Ps. harva näistä "uniikeista" ihmisistä edes loppujen lopuksi on mitenkään erikoinen. Suurin osa apinoi muiden saman alakulttuurin edustajien tyyliä minkä kerkeää.