Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin kyllästynyt miehen juttuihin!

Vierailija
16.10.2014 |

Ukko tulee töistä, valittaa että en ole kuulemma tehnyt taaskaan mitään kotona. Kunhan vaan istun ja lepään kun lapsi nukkuu kokopäivän. (todellisuudessa: Vaihdan lapselta vaippaa, syötän, nukutan, heräilen yöllä ja leikitän.) Kyseessä siis n.5kk ikäinen lapsi. Sitten siihen päälle vielä koitan tehdä kotitöitä (yleensä tykkään tehdä illalla jotta lapsella olisi seuraa sen aikaa) Itse en näe lähes muita ihmisiä kun mieheni ja lapseni. Mies saa töissä jutella työkavereiden kanssa ja itse täällä kotona saan kuunnella miehen valitusta joka ikisestä asiasta! Sitten saan kuulla huorittelua jokaisessa pienessä riitatilanteessa(lähes päivittäin)... Alan olla niin kyllästynyt kaikkeen. Erokin on käynyt mielessä mutta tuntuu jotenkin ihan mahdottomalta. Ahdistaa ja vituttaa niin että pää räjähtää kohta! Nytkin mies meni riidoissa nukkumaan.

Nytkin kamala riita siitä kun sanoin että kotona ei ole myöskään niin helppoa! Mies siihen sitten alkoi raivoamaan että en saa vertailla hänen työtään ja minun kotona lepäämistä ja kuulemma vielä väitin että kotona on raskaampaa kun hänen työnsä :,(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat on fiilikset, meillä ei onneksi sentään huorittele.
Pää on tosiaan räjähtämässä täälläkin, mitä pitäis tehdä?!
Ero ei ole taloudellisista syistä mahdollinen, jäisin puille paljaille :(

Vierailija
2/7 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että sullakin on tälläinen tilanne! Ärsyttää niin suunnattomasti tälläinen alistaminen ja ikäänkuin eläisi toisen armoilla :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksu miehen syliin ja itse muualle. Kun tuut kotiin kysyt miksi vitussa vaan lepäilee ja miksi tiskit/pyykit/imurointi on vielä tekemättä.

Vierailija
4/7 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo noin mä tekisin jos mulla olis joku paikka minne karata täältä ´vankilasta´

Vierailija
5/7 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 23:07"]Joo noin mä tekisin jos mulla olis joku paikka minne karata täältä ´vankilasta´
[/quote]
Mene kirjastoon, leffaan, kahvilaan, vaikka junalla edes takaisin jonnekin :)

Vierailija
6/7 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa kotitöistä kannattaa tehdä päivällä kun vauva nukkuu päivä unia. Sitten miehellekkään ei näytyä siltä että olet laiskotellut, tulee vähemmän riitoja ja suhteenne eheytyy. Sinulla on nyt kaikki ratkaisun avaimet.

Vierailija
7/7 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet viikonlopuksi vaikka kylpylään ja mies saa selvittää ihan itse millaista on pitää huolta kellon ympäri pienestä lapsesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan