Kuinkahan moni aikoo jatkaa maskin käyttöä suosituksen päätyttyäkin? Entä kuka lopettaa jo etukäteen?
Aiotko käyttää maskeja vielä sittenkin, kun suositus on poistunut? Miten kauan ja miksi?
Vai aiotko päinvastoin lopettaa maskin käytön jo ennen kuin suositus virallisesti poistuu, miksi ja missä vaiheessa?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Jatkan. Ei ole ollut yhtään flunssaakaan tänä aikana. En kaipaa niitä.
Ei minullakaan. Etätöissä olen ollut ja olen pitänyt kaikissa tapaamisissakin etäisyyttä muihin ja lähinnä tavannut ihmisiä ulkona. En silti usko, että tällä eristäytymisellä on mitään vaiktuusta siihen, etten ole sairastunut, vaan kyllä se ratkaiseva juttu on ollut se, kun olen tyhjässä Alepassa käyttänyt maskia.
Koska tavallinen kirurginen ja kangasmaski eivät ymmärtääkseni suojaa käyttäjäänsä, lopettanen sen käytön kauppareissuilla jossain vaiheessa, jos huomaan, etteivät muutkaan enää juuri käytä.
Erityistilanteita kuten julkisilla kulkemista varten olen ajatellut hankkia ffp3-maskeja, jotka ymmärtääkseni suojaavat käyttäjäänsä jonkin verran. Olen rokottamaton.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Alan käyttämään ffp2-maskia ja vähennän ruokakaupassa käyntiä. Muut kaupat, kirjastot sun muut paikat kierrän kaukaa.
En ole ees alottanu vielä käyttämään
Mä ainakin alan käyttämään pumpattavaa kumista valmistettua suukapulaa koska koronaa ei saa kyseenalaistaa eikä koronauskovaisia kritisoida ;-D :-D :-D
Jatkan. Ei ole ollut yhtään flunssaakaan tänä aikana. En kaipaa niitä.