Miksi miesten kanssa olo tuntuu kotoisammalle?
Kommentit (15)
ni mäkin viihdyn miehissä, naiset ei kiinnosta ni monikossa!
Minä olen mies ja tunnen samoin vaikka olen hetero. Haluaisin perustaa kodin miehen kanssa.
Koska miehen tuoksu rauhoittaa naista.
KotoisammaLTA.
Niin ja en osaa vastata kysymykseen. Minulla asia on päinvastoin.
Mustakin olo tuntuu paremmalta naisseurassa, merkillistä. M40
Vastasukupuolen ihailusta nauttivat yleensä viihtyvät yllättäen sen vastasukupuolen seurassa enemmän, kun omalta sukupuolelta ei saa samaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehen tuoksu rauhoittaa naista.
Ja miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vastasukupuolen ihailusta nauttivat yleensä viihtyvät yllättäen sen vastasukupuolen seurassa enemmän, kun omalta sukupuolelta ei saa samaa.
Tässähän se tuli. Yksinäinen nainen saa osakseen koko mies porukan huomion ja ihailun. Pääsee myös helposti osaksi porukkaa, kun joka mies luulee omaavansa mahdollisuuksia. Voi myös olla sitä, että mies porukat rennompia ja miehet välittömämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän se tuli. Yksinäinen nainen saa osakseen koko mies porukan huomion ja ihailun. Pääsee myös helposti osaksi porukkaa, kun joka mies luulee omaavansa mahdollisuuksia. Voi myös olla sitä, että mies porukat rennompia ja miehet välittömämpiä.
Tuo ihailun kohteena olosta nauttiminen on yksi juttu ainakin naisilla mikäli vähänkään narsistisempia piirteitä ja toki kaikki miehet mielistelevät ja ovat mukavia kun on ne taka-ajatukset aina taustalla.
Oleminen on rauhallisempaa ja miellyttävämpää, kun ei ole koko ajan vaarana että pintaan pulpahtaa joku tunneryöppy.
Vierailija kirjoitti:
Mustakin olo tuntuu paremmalta naisseurassa, merkillistä. M40
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies ja tunnen samoin vaikka olen hetero. Haluaisin perustaa kodin miehen kanssa.
Et sinä mikään hetero ole
Mahdollisesti heikkoutta sosiaalisissa taidoissa, koska toisen sukupuolen kanssa se ei ole niin oleellista kuin saman.