Oletko ikinä voittanut mitään isoa?
Siis arvonnoissa... Autoa/pyörää/loma-matkaa... Jotain suhteen kallisarvoista siis?
Itse en ole koskaan mitään voittanut ja välillä mietin, että voittaako niissä kukaan ikinä mitään :D
Kommentit (18)
Viimeisen päälle minulle sopivan miehen tuolla sinkkumarkkinoilla aikanaan.
Sukulaiset on voittaneet tietokonetta, lotossa 7 oikein jne. Eli kyllä niitä voittojakin tulee joskus jollekkin.
Muutaman satasen voittoja: Navigaattorin aikaan jolloin ne olivat vielä kalliita, 500 euron arvoisen takin joka oli liian iso, annoin eteenpäin (en saanut vaihdettua pienempään, koko oli oikein mutta takki iso), sekä hotelliviikonlopun. Pieniä voittoja jonkin verran, kaupan lahjakortteja pari kertaa, meikkipussi ja jotain ihan pikkutavaraa. Nämä kun olin työttömänä ja osallistuin ahkerasti kaikenlaisiin nettiarvontoihin. Täyttelin arvontoja päivittäin ja voittoja tuli yksi tuollainen yli satasen voitto vuodessa ja muutama pienempi voitto vuoden akana.
Hotelliviikonloppu. Ei mitenkään "isoa", mutta parhain palkinto, mitä minun arpaonnellani olen saavuttanut. :)
Mä voitin kerran 2. palkintona kauppalehden vuosikerran. 1 palkinto kannettava tietokone, 3. palkinto litteä näyttö, nekin oliva aika arvokkaita vielä silloin. Arvaa olisinko ottanut mieluummin 3. kuin 2. palkinnon?
Kavereiden voittoja: pallotuoli, auto ja useita lomamatkoja. Nämä lomatkat on voittanut yksi ja sama tyyppi enkä voi mitenkään käsittää miten hänellä on niin tolkuttoman hyvä tuuri! Itse olen voittanut kerran lapsena herkkukorin ja aikuisiällä koristelapion - sellaisen ison jolla ei voi kuitenkaan lapioda. xD
No mun isoimmat voitot on ollu 500€ raaputus arvasta ja 4hlö lippu paketti sinne lintsin sealifee :D
Mä olen Aku Ankka enkä ikinä voita mitään. Lähipiiriin kuuluvat henkilöt voittaneet mm 1000 euron matkalahjakortin ja uusimman/hienoimman/kalleimman IPadin :).
Esikoiselle voitin vuoden vaipat jostain liberon kilpailusta. Oli myös ISO palkinto kun toimittivat kaikki vaipat kerralla kotiin. :)
Isoin voitto oli Tallinnan risteily sis. hotelliyön kahdelle. Toinen voitto oli Toblerone suklaan muotoinen kahden hengen teltta. Ja siinä luki siis isolla Toblerone. Muuta en ole voittanut, ainakaan mainitsemisen arvoista.
Äitini voitti kauppakeskuksen arvonnassa auton...se oli kyllä ihan saakelin ruma eli myyntiin meni ja 20 000 se siitä sai.
Mitään tosi isoa en ole voittanut, useamman kerran jotain pientä kyllä. Kallein voitto taitaa olla 300-400 euron arvoinen kodinkone.
En mitään, koskaan. Lotossa tullut muutama euro, alle kymppi, pari kertaa.
Totossa muutaman kerran 200 euroa. Kenossa 2 kertaa 5000 euroa ja kerran 10000 euroa.
Lapsena voitin polkupyörän ja toisesta kilpailusta karkkia.
Repullisen näkkileipää... (onneksi oli sentään koulunäkkiä)
600e arvoinen puhelin soneran joulukalenterista
IPadin ja U2n keikkaliput kahdelle. Osallistun todella harvoin arvontoihin, ja vain sellaisiin, joita ei mainosteta erikseen.
*suhteellisen kallisarvoista