Miehelläni on suhde :(
Elämäni romahti tänä aamuna kun sain tietää mieheni suhteesta. Mitä helvettiä tästä eteenpäin? Kenellekään läheiselle en halua vielä asiasta puhua kun tämä on vielä täysi järkytys itsellenikin.
Mitä hittoa teen ensimmäiseksi????
Kommentit (56)
Sä selviät tästä, tapahtui mitä tapahtui. Muista se. Jos ero tulee se tarkoittaa sitä, että elämällä on sulle jotain muuta uutta tarjottavaa. Se voi olla vaikka mitä ja vaikka kuinka hienoa.
Koko päivän töissä itkin ja olin aivan sekaisin. Onneksi on syyslomaviikko ja toimisto lähes tyhjänä kun kaikki tekee etätöitä, on lomilla jne eikä kukaan ihmetellyt kun ovi pysyi päivän kiinni. Iltapäivällä olo oli aivan turta kun kotiin pääsin ja mies tuli ovella vastaan ja kun kerroin että "Tiinalta" oli tullut viestiä, mies romahti. Eiseksiä ei suudelmia, muutamia halauksia ja ihastusta ja miestä on imarrellut naiselta saama huomio ja flirtti. Mutta helvetistäkö minä tiedän ovatko panneet eikä oikeastaan edes kiinnosta. Pettämistä kaikki tyynni :(
Mies lähti siskonsa luo yöksi että minä saan rauhoittua jaitä minä tein ensimmäiseksi? Tyhjensin vaatehuoneesta miehen vaatteet matkalaukkuihin ja jätesäkkeihin ja etsin kopion avioehdosta. Onneksi lapset ovat viettämässä syyslomaa siskoni luona. Otin itselleni huomiseksi vapaapäivän koska en kestäisi töissä tässä mielentilassa :(
Mies kusipää romutti kaiken voi helvetti! Meidän piti lähteä ensi viikolla reissuun, mutta miestä en mukaan ota...
Oksettaa ja tuntuu että olo on kuin olisi täysin kuollut sisältä.
Oksenna, ehkä se on nyt ainoa, mitä voit. Toki, et voi jutella kenenkään kanssa, kuin av:n, olet pakannut miehen kamat, pidät huomenna lorvikatarripäivän...
Jotain johdonmukaisuutta nyt nainen! Selvitä asia ensin kunnolla, äläkä ole tyhmä.
"Kysele, intä, jankuta, itke, kilju, rääy, potki seiniä, ihan mitä vain kunhan saat asiasi ymmärretyksi. Vaadi miehesi tilille tekemisistään ja anna hänen kuulla kunniansa. Sitten alat miettimään sinun ehtosi ja tässä asiassa älä luimistele, vaan vaadit ainakin omasi itsellesi ja reilulla kädellä. Ota kuvia tavaroista, huonekaluista ja kaikesta ja listaa ne jo valmiiksi."- Taattua av-huumoria! Veikkaan että ap tämän kaiken jo tehnyt ja siksi miehellä uusi onni. XD
Vaikuttaisi siltä että miehesi itsekin katuu koko juttua, ehkä onkin hyvä ottaa aikalisä ja olla yksikseen. Selvittelette asianne kun pahin tunnekuohu on ohi. Ulkopuolisena tulee fiilis että saatte sovittua.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:09"]
- - - Taattua av-huumoria! Veikkaan että ap tämän kaiken jo tehnyt ja siksi miehellä uusi onni. XD
[/quote]
Että nämä on hauskoja nämä toisen tuskan keskelle hymiöitä tiputtelemaan tulevat. Ihan XD!!! Ja HUUTONAURUA!!!!
Epäempaattisuutesi on tyrmistyttävää.
Mieheltä tuli viesti että ei ole ollut tosissaan eikä tunne ole ollut kuin ihastusta ja jännittävää arjen piristystä. Eikä ole koskaan halunnu satuttaa minua tai vaarantaa perhettämme.
En vaan voi hyväksyä miehen käytöstä enkä olisi koskaan uskonut että voi satuttaa minua näin. Itse en nää muuta ratkaisua kuin eron, en usko pystyväni koskaan antamaan anteeksi...
Joku naljaili lorvikatarri-päivällä, vaatteiden pakkaamisella ja miehen ulosheittämisellä... ja toivoi käytökseeni johdonlukaisuutta... a) meillä on töissä käytössä työaikapankki ja saldotunteja saa käyttää kun tarve vaatii ja työt on tehty. b) en todellakaan halua miestä samaan makuuhuoneeseen kanssani ja jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan c) tiedän kaiken tarvittavan; molemminpuolinen vahva ihastuminen, nainen rakastunut, salaista yhteydenpitoa ja kahvitteluja ja syömässä käyntejä parin kk.n ajan.Kaikki tarvittava tieto minulle...
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 19:21"]No mitä teet? Heität tietenkin petturin ulos ei siinä mitään keskustelua enää tarvita. Sattuu tietenkin ja koskee pitkäänkin - mutta helpottaa kyllä kun aikaa kuluuu. Tsemppiä!
[/quote]
Ei ketään voi kotoaan heittää mihinkään, eihän pettäminen ole edes lainvastaista.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:24"]Mieheltä tuli viesti että ei ole ollut tosissaan eikä tunne ole ollut kuin ihastusta ja jännittävää arjen piristystä. Eikä ole koskaan halunnu satuttaa minua tai vaarantaa perhettämme.
En vaan voi hyväksyä miehen käytöstä enkä olisi koskaan uskonut että voi satuttaa minua näin. Itse en nää muuta ratkaisua kuin eron, en usko pystyväni koskaan antamaan anteeksi...
Joku naljaili lorvikatarri-päivällä, vaatteiden pakkaamisella ja miehen ulosheittämisellä... ja toivoi käytökseeni johdonlukaisuutta... a) meillä on töissä käytössä työaikapankki ja saldotunteja saa käyttää kun tarve vaatii ja työt on tehty. b) en todellakaan halua miestä samaan makuuhuoneeseen kanssani ja jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan c) tiedän kaiken tarvittavan; molemminpuolinen vahva ihastuminen, nainen rakastunut, salaista yhteydenpitoa ja kahvitteluja ja syömässä käyntejä parin kk.n ajan.Kaikki tarvittava tieto minulle...
[/quote]
Voi luoja taas mikä kermaperseprinsessa, vähästä se maailma romahtaa. Mitä lapsista, oma napahan se on tärkein.
A wise girl kisses but doesnt love, listens but doesnt believe and leaves before shes left
Ymmärsinkö oikein, että fyysistä pettämistä ei ole tapahtunut. Minusta on inhimillistä ihastua jopa rakastua toiseen ihmiseen. On tietysti väärin jos on lähtenyt flirttiin mukaan ja ymmärrän että se loukkaa. Mies on kuitenkin ilmeisesti pitänyt housut jalassa ja vaimon mielessä romanssista huolimatta. Onko todella riittävä syy rikkoa perhe? Eikö nyt juuri koetella liittoa ja tässä olisi tilaisuus kehittyä puolisoina ja ihmisinä?
Tuttavallani oli hieman samanlainen tilanne: Vaimonsa jäi kiinni viestittelystä ja kahvitteluista vieraan miehen kanssa (yritti iskeä naista). Tuttavani oli tietysti loukkaantunut mutta totesi että ei ole antanut vaimolleen riittävästi huomiota kun tämä oli tuntenut vetoa toisen miehen flirttiin. Anteeksi antoi ja liitto jatkuu onnellisena, paljon tehty töitä parisuhteen eteen.
Pikkulapsiaika on haastavaa ja voi olla että puoliso unohtuu. Siihen saumaan on sitten helppo ulkopuolisen työntää kiilaa. Itse päätät annatko jonkun tiinan viedä lapsilta isän ja sinulta miehen. Parisuhde on kahden kauppa.
Lähde nyt samantien siskosi luokse ja jätä miehesi yksin. Laita viesti tai soita ja sano, että nyt et halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan ja että olet siskosi luona syysloman ettekä lähde reissuun. Ja että jos yhtään arvostaa sua, niin antaa sun olla rauhassa. Sitten pitäydyt tässä suunnitelmassa ja keskustelette viikon päästä. Ehkä miehellekin realisoituu se, että olet todella loukkaantunut ja että et hyväksy hänen toimintaansa. Urheilet, syöt hyvin ja teet asioita lasten kanssa. Annat lasten soittaa isälleen.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:02"]
Ymmärsinkö oikein, että fyysistä pettämistä ei ole tapahtunut. Minusta on inhimillistä ihastua jopa rakastua toiseen ihmiseen. On tietysti väärin jos on lähtenyt flirttiin mukaan ja ymmärrän että se loukkaa. Mies on kuitenkin ilmeisesti pitänyt housut jalassa ja vaimon mielessä romanssista huolimatta. Onko todella riittävä syy rikkoa perhe? Eikö nyt juuri koetella liittoa ja tässä olisi tilaisuus kehittyä puolisoina ja ihmisinä? Tuttavallani oli hieman samanlainen tilanne: Vaimonsa jäi kiinni viestittelystä ja kahvitteluista vieraan miehen kanssa (yritti iskeä naista). Tuttavani oli tietysti loukkaantunut mutta totesi että ei ole antanut vaimolleen riittävästi huomiota kun tämä oli tuntenut vetoa toisen miehen flirttiin. Anteeksi antoi ja liitto jatkuu onnellisena, paljon tehty töitä parisuhteen eteen. Pikkulapsiaika on haastavaa ja voi olla että puoliso unohtuu. Siihen saumaan on sitten helppo ulkopuolisen työntää kiilaa. Itse päätät annatko jonkun tiinan viedä lapsilta isän ja sinulta miehen. Parisuhde on kahden kauppa.
[/quote]
Totta kai fyysistä pettämistä on tapahtunut. Ei kai kukaan toinen nainen lähetä vaimolle viestiä pelkän flirtin perusteella. Tietysti se toinen nainen kokee olevansa jo ensimmäinen nainen ja tekee palveluksen miehelle ja ap:lle kertomalla, jotta saa miehen kokonaan itselleen! Voi olla että fyysinen pettäminen on tapahtunut ensin, ja siihen tunteeseen mies on jäänyt koukkuun. Kerran kun on kokeillut, seuraavat kerrat ovat niin paljon helpompia. Ja koukuttavia. Aina voi miettiä koska ja miten seuraavaksi.
Jos ei oikeasti ole mitään fyysistä edes ollut heidän välillä, niin mitä pettämistä se on?? Jos ei ole edes suudelmaa vaihdettu.. Ehkä en tuosta lähtis ihan eropapereita viemään.. Parisuhdeneuvonta voisi olla paikallaan. Ja laita sille naiselle ihan asiallinen viesti, että jättää 2 pienen lapsen isän rauhaan. Se on raskasta aikaa pikkulasten kanssa ja siihen ei pitäs mennä muiden sohimaan!!!
Tapahtuiko tämä Tampereella? Naisen taidan tietää. En minä kuitenkaan.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 19:40"]Ok, ero edessä, ei voi mitään, harvinaisen mulkero sun miehes, kun tietää taustasikin... Toivottavasti olet sen verran fiksu, ettet lähde lasten kautta kostamaan.
Voimia!
[/quote]
Ai että tausta vaikuttaa siihen miten kohtelet ihmisiä? Olisi ihan yhtä törkeä temppu kelle tahansa.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 19:26"]
Tosi mies osaa sanoa ensin kiitos hei ja lähteä sitten uuden pillun perään. Tuollainen mies on LUUSERI!!!
[/quote]
Niin, siis tässähän ilmeisesti ei oltu pillun perässä, vaan jonkun vakavamman. Vaikea tuomita suuntaan tai toiseen kun ei tunne kuin yhden puolen tarinasta. Voihan kyseessä olla ihan vaan hetken ihastus (pari kuukautta) joka sitten lopahtaa niin nopeasti kuin alkaakaan. Ja sitten miestä alkaa kaduttaa ja itkee ja parkuu ja toivoo että jatkettaisi vielä.
Itsellä muuten melkein täysin samanikäiset lapset, pahin mahdollinen ikä joutua tämmöiseen kriisiin. Osanottoni.