Onko Sinkkuelämää-sarja mielestäsi parodia?
Onko Sinkkuelämää parodia sinkkuudesta? Olin aina ottanut sarjan tosissaan. IL:n jutun kommenteista vasta kuulin sen olevan parodia?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Parodiaa, komediaa, täyttä totta, draamaa ja ennen kaikkea ajatonta naisen mielen monimutkaisuuden vatkaamista. Mutta ilman muuta parodiana olen sen usein kokenut. Aika vähän kattonu, ehkä kaheksan kertaa uusintana. ;)
Minä en pidä parodiana, pikemmin draamakomediana, mutta olen itsekin katsonut lähes jokaisen jakson joka ikinen kerta kun ne on televisiossa näytetty. Sitten kun olen muistisairaana vanhainkodissa niin minulle ei tarvitse muuta televisiossa näyttääkään :-D
Katsoin yhden jakson tyttöystävän kanssa joskus aikoja sitten ja mua nauratti, kun siinä oli se joku jehu. Ja se akka jaksoi jauhaa koko jakson siitä "Jehusta". En kyllä muista kummankaan nimeä.
Aivan täyttä parodiaa oli siis se koko jakso.
Zinkkimiez
Vierailija kirjoitti:
Av-mammat ajattelee , että se on tosi-tv:tä, palstan jutuista päätellen.
Miehethän niitä ovat, jotka ottavat tuon tosissaan. Useampi mies on tullut kyselemään minulta ihan vakavissaan, kuvaako tuo sarja minun elämääni. Luulin, että jokainen aivoilla varustettu tajuaisi, että huumoriahan tuo on. Mutta miehille tuo sarja on ilmiselvästi jonkinlainen uhka. Mutta se tosiaan on vain sitä naisten törkyhuumoria. En jaksa sitä kovin paljon kerralla, mutta välillä piristää.
Sarjan päättymisestä on jo 12 vuotta, eikä tällä sarjalla ole enää mitään vaikutusta. Nuoret kolmikymppiset katsovat nyt Girlsiä, joka kertoo myös neljästä naisesta NY:ssa, mutta on ihan erilainen kuin SATC.
Kauhukomedia.