Mitä et olisi valmis luopumaan/tekemään rakkauden vuoksi?
Jos löytäisit unelmien täydellisen miehen/naisen ja rsalamarakastuisit, niin mikä asia olisi silti sellainen asia, minkä vuoksi et olisi valmis tekemään tai olisi valmis luopumaan rakkauden vuoksi? Asia, joka menisi parisuhteen edelle.
Olemassa olevista lemmikeistä ja lapsista luopumista ei lasketa, kun ovat niin ilmeisiä.
Aloitan: Koska olen ollut jo kerran naimisissa ja tiedän mitkä asiat minulle on toimivan parisuhteen kannalta kaikkein tärkeimmät ominaisuudet, niin vastaan, että yhteiset mielenkiinnon aiheet. Oma parisuhde kaatui siihen, että vietimme kaiken vapaa-ajan erillään, kun kumpikaan ei viihtynyt toistensa harrastuksissa. Meillä ei oikein ollut mitään muuta yhteistä kuin lapset ja melkein samaammatti. Olimme naamakaksoset ja tienasimme melkein saman verran. Kaipasin avioliitossa aina ihmistä, joka tulisi kanssani mukaan konsertteihin (ihan mihin vaan), mökille, pyöälenkille, jne. Miehen harrastukset olivat aivan jotain muuta. Patikoi ja rassasi mopoa. Yhteislomista tuli aina riitaa. Mitä tehdään yhdessä ja loppuvaiheessa emme enää edes yrittäneet sopia mitään yhteistä.
Kommentit (47)
Elämäntapa-ammatti kirjoitti:
Omasta urasta en luovu toisen ihmisen takia. Se on minun työ, toimeentuloa ja elämäntapa. Silti elämässäni on paljon muitakin asioita. Mutta tuosta en luopuisi.
Sama minulla.
En muuttaisi kotikaupungistani. Korkeintaan viereiseen kaupunkiin.
Jaa että antaisin elämäni rakkauden ja unelmien puolison mennä ohi lemmikin takia? No tuskinpa.
Tässä vaiheessa elämää olisin valmis haistattamaan kaikella, jos tuollainen ihanuus kävelisi vastaan. Siinä menisi harrastukset, koti, tuttavat ynnä muut, työkin jos olisi muu toimeentulo. Ja nykyinen puoliso.
N54
Varmaan joku kidutusmurha olisi sellainen asia mitä en tekisi.
Luopumaan omasta karismastani ja naisten naurattamisesta 😄
Vierailija kirjoitti:
Jos joku rakastaisi minua niin miksi vaatisi minua luopumaan mistään minulle tärkeästä?
Eihän se välttämättä olisi se ihminen itse, joka vaatisi jotain. Olosuhteet voisivat olla sellaiset, että olisi käytännössä pakko valita.
Mielenrauhasta