Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

baby bear blogi

Vierailija
16.10.2014 |

Keskustelua/ mielipiteitä?
Mielestäni hyvä ajatus keskittää vauvajutut eri blogiin, blogin postaukset vaan vaikuttaa aika vauriota tehdyiltä. Mm. Postaus mitä vauvalle tarvitsee, itse ainakin koen tarvinneeni muutakin kuin pari bodya ja potkuhousuja. Samoin postaus raskausvaatteista, Xenia ehkä pärjäsi koko raskauden samoilla legginseillä mutta olisin toivonut postaukseen laajempaa ajatusmallia, itselläni maha kasvoi niin isoksi että oli bloggaajan kanssa samoissa mitoissa jo noin rv 20.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonks mä ainoo lukija :D
Ap

Vierailija
2/5 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mutta blogi on niin mitäänsanomaton ettei ole oikein mitään sanottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hyvä blogi. Sellaista kivaa kevyttä luettavaa. Raskausvaatepostaus oli mielestäni hyvä, itsekin olen pyrkinyt pärjäämään mahdollisimman vähillä raskausvaatteilla, koska käyttöikä on niin rajallinen. :) 

Vierailija
4/5 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogi on todella tylsä. Mitä vauva tarvitsee postaus aivan tyhjänpäiväinen, koska vauva tarvitsee "vähän" muutakin kuin vaatteita. Olisin kaivannut myös mitä tarvikkeita ja tavaroita kannattaa hankkia. Xenian molemmat blogin on nykyään niin unettavia että hohoijaa. Saman toistoa vaan päivästä toiseen eikä mitään mielenkiintoista. Aika harvoin tulee nykyään käytyä edes lukemassa, välillä käyn katsomassa josko nyt olisi jotain mielenkiintoista, mutta ei. Onneksi löytyy muutakin luettavaa.

Vierailija
5/5 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 17:07"]Mun mielestä on hyvä blogi. Sellaista kivaa kevyttä luettavaa. Raskausvaatepostaus oli mielestäni hyvä, itsekin olen pyrkinyt pärjäämään mahdollisimman vähillä raskausvaatteilla, koska käyttöikä on niin rajallinen. :) 
[/quote]
Harvalla kuitenkaan riittää ne alkuraskaudessa ostetut housut vaikka kuinka haluaisi pärjätä vähillä hankinnoilla.