Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ostat huutonetistä vaatteita itsellesi,

Vierailija
16.10.2014 |

niin miten toivoisit että myyjä on kuvannut ne? Tulisko olla myyjän itsensä päällä? Vai jollain neutraalin värisellä alustalla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla päällä, itseasiassa mua jotenkin karmii se, kun vaatteet on kuvattu päällä, en halua nähdä ihmistä joka on ennen mua käyttänyt vaatetta (<-- kuulostaa varmaan oudolta, mutta mua vaan jotenkin ällöttää käytetyt vaatteet muutenkin).

Hyvässä valaistuksessa otetut, tarpeeksi isot kuvat (leveys tyyliin 700+ px) riittää mulle, ja lähikuvat yksityiskohdista on toki bonusta :)

Vierailija
2/3 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta parasta olisi nähdä vaate ihmisen päällä ja myös tieto, kuinka pitkä ihminen on. Olen ostanut huutiksesta mm. ihan väärän pituisia hameita kun ne on kuvattu vain tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nähdä päällä, koska vaatteen muoto riippuu silloin ihmisen muodosta. Levitettynä lattialle on paras, koska silloin näkyy malli parhaiten. Mukaan kriittisimmät mitat.

En ymmärrä tuota väärän pitusen hameen ostamista. En koskaan ostaisi käytettujä vaatteita ilman tarkkoja mittoja, koska nitä ei voi palauttaa.