Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös! Kaksi parisuhdetta takana, joista toisesta myös lapsi. Katson että olen tehtäväni tehnyt yhteiskunnan hyväksi, koska lapsestani kasvaa vielä joskus veronmaksaja :D

Lapsen tapaamisista sopiessamme lastenvalvoja kyllä oli sitä mieltä, että minun täytyisi hankkia parisuhde ollakseni kokonainen ja tasapainoinen ihminen. :DD

Vierailija
2/7 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, olen kohta 31v., ja olen viimeksi seurustellut 17-vuotiaana, karmii ajatus että olisin jonkun "omistama", joten nou tänks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks! 26-vuotias, takana 7 vuotta sitten päättynyt seurustelusuhde jonka jälkeen olen tapaillut lyhyitä aikoja pariakin urpoa ja todennut, että sellaista miestä joka täyttäisi mun kriteerit, antaisi mulle sen tilan ja ajan minkä tarvitsen ja joka hyväksyisi mut ilman halua muuttaa minua ja jolle seksi ei olisi tärkeää ei vaan ole olemassa. Olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni yksin. Mulla on läheisiä ystäviä, työ, lemmikki ja lämpimät välit perheeseen. En kaipaa miestä :)

Vierailija
4/7 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vapaaehtoisesti lapseton on vela, samalla logiikalla vapaaehtoisesti sinkku on vesi:).

Vierailija
5/7 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasi tunnustautuu. Yksi mies ollut ja se riittää. Jos joku kiintoisa nainen joskus tulis vastaan, se olis ok. Mutta en usko että kiinnostun miehestä enää. Yksin iha jees.

Vierailija
6/7 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 19:31"]

jos vapaaehtoisesti lapseton on vela, samalla logiikalla vapaaehtoisesti sinkku on vesi:).

[/quote]

Samaa logiikkaa minäkin käyttäisin. Vasi kuulostaa vasikalta.

Vierailija
7/7 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että joku on keksinyt tuollaisen uutuustermin! Itse olen VaNe, vapaaehtoisesti neekeritön. En koskaan sekaannu neekerimiehiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi