Onko 183 cm mies mielestäsi nykypäivänä lyhyt?
Kommentit (30)
Ihan hyvän mittainen on. Paljon riippuu siitä minkä ikäinen mies on. Jos hän on syntynyt 1940- tai -50-luvulla niin on ikäluokassaan varsin pitkä.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:14"]
On joo ihan liian lyhyt. Kyllä sitä vähintään 210 cm täytyy MIEHELLÄ olla pituutta. Yltääkö tollaisella kääpiöllä edes jalat maahan?
[/quote]
Niinpä! Ja mikä on sen koulutus? Tohtori? Paljon se tienaa? Mihin sosiaaliluokkaan kuuluu? Kuinka iso sillä on?
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:19"]
Nojaa, keskimittainen. Oma mies on 187 enkä ajattele häntä ns. pitkänä miehenä. Pitkät on 190 ->. Alle 180 on lyhyitä. Tämö on minun, vain yhden naisen, mielipide. Kenenkään ei tarvine vetää herneitä nenukkiin. :)
[/quote]
Ei tarvitse muuten vain että vituttaa asua samassa maassa tollasin pässejen kanssa ja joutuu maksaa veroista sunki elämisen...
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:20"]Keskipituinen. Itse olen 173cm pitkä ja jos minulla on korkokengät jalassa, 183cm mies on armotta liian lyhyt. Tennareissakin joudun hiiviskelemään etten näytä tuollaisen tapin vieressä jättiläiseltä.
[/quote]
mitä helvetin väliä sillä onko korkkarit jalas pidempi kuin mies? Jos nouset tuolille niin sillon oot vieläki pidempi.
t. 180cm nainen, koroilla 195cm
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:19"]Nojaa, keskimittainen. Oma mies on 187 enkä ajattele häntä ns. pitkänä miehenä. Pitkät on 190 ->. Alle 180 on lyhyitä.
Tämö on minun, vain yhden naisen, mielipide. Kenenkään ei tarvine vetää herneitä nenukkiin. :)
[/quote][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:19"]Nojaa, keskimittainen. Oma mies on 187 enkä ajattele häntä ns. pitkänä miehenä. Pitkät on 190 ->. Alle 180 on lyhyitä.
Tämö on minun, vain yhden naisen, mielipide. Kenenkään ei tarvine vetää herneitä nenukkiin. :)
[/quote]
Virallisesti kai tosiaan keskimittainen. Omaan näkökulmaan vaikuttaa tietysti oma pituus. Minä olen 163cm, mieheni 186cm. Minun mielestäni mieheni on pitkä. Samoin monet pitävät häntä pidempänä kuin on koska liikumme paljon yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:20"]Keskipituinen. Itse olen 173cm pitkä ja jos minulla on korkokengät jalassa, 183cm mies on armotta liian lyhyt. Tennareissakin joudun hiiviskelemään etten näytä tuollaisen tapin vieressä jättiläiseltä.
[/quote]
mitä helvetin väliä sillä onko korkkarit jalas pidempi kuin mies? Jos nouset tuolille niin sillon oot vieläki pidempi.
[/quote]
Hemmetin korkeita korkoja sinä käytät!
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:20"]Keskipituinen. Itse olen 173cm pitkä ja jos minulla on korkokengät jalassa, 183cm mies on armotta liian lyhyt. Tennareissakin joudun hiiviskelemään etten näytä tuollaisen tapin vieressä jättiläiseltä.
[/quote]
[/quote]
Hemmetin korkeita korkoja sinä käytät!
[/quote]
On mulla yhdet matalammat, ehkä 5cm korot, ja mä en osaa kävellä niillä. Liian matalat. Korkeilla paljon helpompi :D
Keskipituinen. Itse olen 173cm pitkä ja jos minulla on korkokengät jalassa, 183cm mies on armotta liian lyhyt. Tennareissakin joudun hiiviskelemään etten näytä tuollaisen tapin vieressä jättiläiseltä.