Mies alkanut haukkumaan vanhaksi
Alkaa kiehumaan kun mies on ruvennut haukkumaan vanhaksi, vaikka olen häntä monta vuotta nuorempi. Ei tässä enää teinejä olla tai edes nuoria, mutta mielestäni huvittavaa kun ukko on vielä vanhempi kuin minä. Etsiköön teinin itselleen, jos ei kelpaa. Muutenkin haukkuu koko aika siaksi jne. vaikka olen keskimääräistä siistimpi. Laittaudun ja pidän itsestäni huolta. Ärsyttää!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Älä tee kotona enää mitään miehesi eteen, pidä edelleen omasta uökonäöstäsi huolta, kokkaa vain itsellesi, älä pese hänen vaatteitaan, jätä hänet iltaisin yksin, niin mies joko tulee järkiinsä tai sinä lähdet. Ei ole todistettu että meillä olisi useampi kuin yksi elämä, joten älä tuhlaa sitä inhottavaan ihmiseen! Jos alkaa kysellä (viattomana kuin vastasyntynyt) syytä hänen huomiotta jättämiseen, sano kuinka asia on. Muista käyttää lyhyitä lauseita, ei sivulauseita eikä lauseenvastikkeita eikä mitään konditionaalia, että ei hämmenny.
Täähän on aivan sairasta? 😅 niinkuin rakkaus ja keskinäinen kunnioitus olisi joku vaihtokauppa ruuanlaittoon ja vaatteiden pesemiseen. Olisiko se muka kivaa, että mies sitten peruisi puheensa vaan siksi, että joutuisi tehdä itse ruuat?
En mä kyllä osaa neuvoa aapeeta, mutta pahaltahan tuo kuulostaa. Jos miehesi on alunperin halunnut ensisijaisesti huomattavan nuoren naisen, niin ehkä hän ei kestäkään sitä että nuori ei olekaan ikuisesti nuori🙄 Oletteko kauan ollut yhdessä?
Onko se haukkumista, jos vanhaa ihmistä sanoo vanhaksi, tai teiniä teiniksi?
Kun olet miestä nuorempi, niin miksi ihmeessä sinä et kuittaa muistuttamalla, että olet oikeastaan liian nuori noin ikivanhan äijän seuraan.
Jos olet vanha niin olet vanha. Jos miehesi on vielä vanhempi, se ei liity sinun vanhuuteesi.
Mieluiten sano sille että haluat erota.
Jos et uskalla (miksi) niin sano seuraavan kerran että kuitenkin 10 vuotta nuorempi kuin sinä, ja sen kyllä huomaa.
Hah, miehellesi 25 vuotias alkaa siis olla liian vanha. Miestäsi odottaa kova kohtalo, sillä hän on liian vanha teini-ikäisille. Tiedossa on siis loppuelämä kaivaten sellaista mitä ei voi koskaan enää saada. Sinä sen sijaan voit helposti saada paremman miehen, joten siinä mielessä sinun tilanteesi on paljon parempi.