Mistä ominaisuudestasi SINUA arvosteltaisiin palstalla eniten jos hakeutuisit tosi-tv:seen (BB, Ensitreffit, Maajussit jne)?
Mä veikkaan että kukaan katsoja ei jaksaisi kuunnella Turun murrettani. Muutenhan minussa ei ole mitään vikaa ;)
Kommentit (32)
Liian ailahtelevista tunteista. Jos joutuisin big brotheriin tai mihinkään, missä ollaan koko ajan ihmisten parissa, olisin viikon päästä todella kärttyinen.
Sitä, etten olisi räkättämässä ja riekkumassa ämmälaumoissa.
Ääni tuli ensimmäisenä mieleen. Olisin myös tylsä kun en jaksaisi huutaa ja perseillä kameralle 24/7. Varmasti ulkonäöstäkin löytyy jotakin.
Tulis varmaan pitkä lista asioita. Luultavasti pidempi kuin arvaisinkaan.
Stadilaisena suhautan s-kirjainta ja minulla on kuulemma hieman ylimielinen asenne kaikenlaisten asioiden käsittelemisessä, sekä turhaudun ja tylsistyn nopeasti. Se näkyy ulospäin välinpitämättömyytenä. Luonne- ja asennekysymys.
En tee tuota harkiten ja tarkoituksella, mutta varmasti siitä tulisi äkkiä kovaa kritiikkiä. Joidenkin ärsytyskynnys ei vaan kestä sitä. Se on voi, voi ...
Minulla on hyvin miesmäinen naama. Varmaan arvuuteltaisiin olenko trans.
Siitä, että olen niin tuomitseva ;)
Huono ryhti, iso nenä, välttelen katsekontaktia, puhun levottomia (jos nyt muminaltani kukaan saa selvää)... onhan noita. En kyllä keksi yhtään syytä miksi haluaisin tosi-tv:seen.
Kukaan ei varmaan jaksaisi katsoa, kun minä vain valitan, puhun itsestäni ja ryven itsesäälissä.
oon ihmisenä sellanen, et osaa vihaa heti ,osa rakastaa. varmaan saisin jotain stalkkeri vainoojia perään.
kova tarve kertoa ,mielipiteeni asiasta kuin asiasta. ärsyttäisi ja pidettäisiin varmaan nuivana ja tuomitsevana ihmisenä.
introverttinä, joku bb olis tosi karmaisevaa kidutusta. en sopisi tosi tv ohjelmaan. vaikka tykkään niitä katsoa.
pahin piirre on etten osaa valehdella tai teeskennellä yhtään, esim.innostusta. ensitreffit alttaril ohjelmas sanoisin ei, jos en tykkäisi tyypistä. nyt alko vaikuttaan, et mä en oo normaali,miten noi tosi tv tyypit on niin erilaisia, kuin itse oon.
Ulkonäköä, koska sitä tunnutaan haukuttavan aina, vaikka minäkin olen niin tavis kuin olla ja voi.
Toinen olisi varmaan jotain tyyliin "miks toiki on ittensä tonne änkeny, ku naamasta näkee ettei huvita yhtään". Tämä siis siksi, että olisi kyllä niin vihon viimeinen ajatus lähteä BB-taloon.