Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ominaisuudestasi SINUA arvosteltaisiin palstalla eniten jos hakeutuisit tosi-tv:seen (BB, Ensitreffit, Maajussit jne)?

Vierailija
07.09.2021 |

Mä veikkaan että kukaan katsoja ei jaksaisi kuunnella Turun murrettani. Muutenhan minussa ei ole mitään vikaa ;)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköä, koska sitä tunnutaan haukuttavan aina, vaikka minäkin olen niin tavis kuin olla ja voi.

Toinen olisi varmaan jotain tyyliin "miks toiki on ittensä tonne änkeny, ku naamasta näkee ettei huvita yhtään". Tämä siis siksi, että olisi kyllä niin vihon viimeinen ajatus lähteä BB-taloon.

Vierailija
22/32 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä ja käytöksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian ailahtelevista tunteista. Jos joutuisin big brotheriin tai mihinkään, missä ollaan koko ajan ihmisten parissa, olisin viikon päästä todella kärttyinen.

Vierailija
24/32 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, etten olisi räkättämässä ja riekkumassa ämmälaumoissa.

Vierailija
25/32 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni tuli ensimmäisenä mieleen. Olisin myös tylsä kun en jaksaisi huutaa ja perseillä kameralle 24/7. Varmasti ulkonäöstäkin löytyy jotakin.

Vierailija
26/32 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis varmaan pitkä lista asioita. Luultavasti pidempi kuin arvaisinkaan.

Vierailija
27/32 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadilaisena suhautan s-kirjainta ja minulla on kuulemma hieman ylimielinen asenne kaikenlaisten asioiden käsittelemisessä, sekä turhaudun ja tylsistyn nopeasti. Se näkyy ulospäin välinpitämättömyytenä. Luonne- ja asennekysymys.

En tee tuota harkiten ja tarkoituksella, mutta varmasti siitä tulisi äkkiä kovaa kritiikkiä. Joidenkin ärsytyskynnys ei vaan kestä sitä. Se on voi, voi ...

Vierailija
28/32 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvin miesmäinen naama. Varmaan arvuuteltaisiin olenko trans.

Vierailija
29/32 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että olen niin tuomitseva ;)

Vierailija
30/32 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ryhti, iso nenä, välttelen katsekontaktia, puhun levottomia (jos nyt muminaltani kukaan saa selvää)... onhan noita. En kyllä keksi yhtään syytä miksi haluaisin tosi-tv:seen.

Vierailija
31/32 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei varmaan jaksaisi katsoa, kun minä vain valitan, puhun itsestäni ja ryven itsesäälissä.

Vierailija
32/32 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ihmisenä sellanen, et osaa vihaa heti ,osa rakastaa. varmaan saisin jotain stalkkeri vainoojia perään.

kova tarve kertoa ,mielipiteeni asiasta kuin asiasta. ärsyttäisi ja pidettäisiin varmaan nuivana ja tuomitsevana ihmisenä.

introverttinä, joku bb olis tosi karmaisevaa kidutusta. en sopisi tosi tv ohjelmaan. vaikka tykkään niitä katsoa.

pahin piirre on etten osaa valehdella tai teeskennellä yhtään, esim.innostusta. ensitreffit alttaril ohjelmas sanoisin ei, jos en tykkäisi tyypistä. nyt alko vaikuttaan, et mä en oo normaali,miten noi tosi tv tyypit on niin erilaisia, kuin itse oon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi