Kannabis vai alkoholi?
Te jotka olette molempia kokeillut, kummasta pidät enemmän?
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 02:04"]
No siinä tapauksessa sä et oo osannu ottaa hyvää hittiä tai oot polttanu jotain kunnon paskaa :D
[/quote]
Älystä kun vetäis niin sais kunnon sauhut :D
Kaikki jotka on kokeillu pilvee, pitää sitä parempana kun alkoholia. Eiköhän se kerro paljon..
Ei nää mammat polta, ainoastaan juo
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 02:20"]
Ei nää mammat polta, ainoastaan juo
[/quote]
Av ois niin paljon parempi paikka jos nää mammat polttais mielummin kuin jois :D
Eli kaikki polttais mielummin kuin jois? Eli miks pilvi ei oo laillista?
Jos kannabista saisi ostaa laillisesti vaikkapa alkosta, niin sitä ostaisin mieluummin.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 02:37"]
[/quote]
Siksi kun sitä välittää se sama rikollisjengi joka välittää amfetamiinia, heroiinia jne. Eikä siitä tule valtiolle verotuloja.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 02:59"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 02:37"]
[/quote]
Siksi kun sitä välittää se sama rikollisjengi joka välittää amfetamiinia, heroiinia jne. Eikä siitä tule valtiolle verotuloja.
[/quote]
Sen takia sen pitäs olla laillista!
Ei ole ollut tarvis vaihtaa pilveen, kun en alkoholiakaan juo kännäämisen vuoksi. Joskus nuorena olis tehnyt mieli ihan uteliaisuuttani kokeilla pilveä, mutta saatavuus oli vähän huono täällä syrjäseuduilla, nyttemmin ei enää innosta mikään päänsekoittaminen, enkä usko kannabiksen maistuvan paremmalta kuin vaikka hyvä viski tai olut.
Ja minkä tähden muka pitäisi vetää kumpaakaan? Oikeasti. Selittäkääpä se, ihan kunnolla perustellen. Jos nyt aineiden pehmittämillä aivoillanne siihen pystytte.
Kannabis. Alkoholista tulee huono olo, ja juominen on tylsää. Kun polttaa, oottaa vaan et kolahtaa ja voi ottaa chillisti, syödä hyvää safkaa ja kattoo leffoja/kuunnella musaa.
Mitenniin aineiden pehmittämillä aivoilla. Ootko koskaan ollut pilvessä? Entäs hapoissa? Kaks ihan eri juttua ja vaan toinen niistä on 'aine'
En voisi kuvitellakaan vetäväni henkeen minkäänlaisia savuja. Hyhhyh.
Kannabis. Nim.merk: ilman alkoholia 2vuotta :)
Mää pidän alkoholista enemmän. Samea sekainen olo ei ole mun juttu.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 14:08"]
Kannabis. Se rentouttaa ja rauhoittaa. Se myöskin laajentaa tajunnanvirtaa. Toki alkoholikin tekee sen aluksi, mutta alkoholin kanssa muuttuu myös sekavaksi helpommin. En myöskään pysty polttamaan kannabista liikaa, alkoholin kanssa oikean määrän raja hämärtyy herkemmin.
Jos olen polttanut illalla kannabista, niin koen jopa nukkuneeni paremmin seuraavana yönä. Alkoholin vaikutuksen alaisena en taas pääse REM-tasoon, seuraavana aamuna on väsynyt ja höntti olo. Parhaimmillaan vielä krapulakin.
Polttelen n. kerran kuussa. Alkoholia käytän edelleen, sillä se on laillista. Ärsyttää vain, koska alkon käytön kanssa pitää kokoajan tasapainoilla, että jaksaa pitkään ihmisten seurassa ilman, että lähtee muisti. Jos kannabis laillistettaisiin, niin alkoholin käyttö vähenisi huomattavasti.
[/quote]
Joo mää ainakin nukun paremmin jos oon polttanut :D mutta niin, molempia käytän, kannabista viikoittain ja alkoholia ehkä pari kertaa kuussa. Samaan aikaan en kuitenkaan niitä käytä koska ei sovi mulle.
Alkoholi. Oon kokeillut kannabista varmaan noin seitsemän kertaa, mutta ei vain ole mun juttu.
No siinä tapauksessa sä et oo osannu ottaa hyvää hittiä tai oot polttanu jotain kunnon paskaa :D