Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Faktat bodypumpista kiitos!

Vierailija
05.10.2014 |

Rapakuntoinen, lievästi plösö aloittelija kyselee! Eli kerta viikkoon tunnin pumppi, 2-3 perustreeniä salilla, päivittäin kävelylenkkeilyä ja vähemmän hiilaria sisältävä ruokavalio (nämä kaikki aloitettu 4 viikkoa sitten). Milloin vois alkaa odottaa tuloksia näkyvän kropassa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio muokannee sun kroppaa enemmän kuin nuo treenit.

Hyvin vaikea sanoa sit miten treenien pitäisi näkyä. Bp ei treenaa lihasmassaa vaan lihaskestävyyttä, toki liikuntaa sekin.

Vierailija
2/7 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumppi on hyvä liikuntamuoto kokeneille ja aloittelijoille, itse olet vastuussa mitä painoja käytät :) Suuria tuloksia pumpilla ei saa aikaan, mutta itse ainakin kiinteydyin kivasti ja vähän on tullut muotoa lihaksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kalorit nyt ja ennen?

Vierailija
4/7 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuakin kiinnostaisi tietää :))

Vierailija
5/7 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tämmönen päärynä ja lihaksia on lähinnä vain käsivarsissa ja olkapäissä, kiitos niitä kuormittavan fyysisen työn... Tavoite olis pudottaa painoa viitisen kiloa ja tosiaan päärynäperse & reidet pitäs saada timmimpään olomuotoon. Juoksemaan alan kun tuo aerobinen kunto tosta kohenee. Nuorena juoksin kyllä, nyt on "vähän" taukoa....

-ap-

Vierailija
6/7 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumppi sopii esimerkiksi mulle hyvin. Ei haittaa, vaikka olen rytmitajuton (ehkä ohjaajia vähän, ja jos joku erehtyy katsomaan minua ohjaajan mukaan), ei tallo kenenkään varpaille. Jotkut ohjaajat sanovat, että pumpissa ei kannata käydä enempää kuin 2-3 kertaa viikossa. Minun selkäni voi hyvin, kun käyn pumpissa. Se jollain tapaa ryhdistää. Muista venytellä ja käy myös ohjatuissa venyttelyissä, siitä on pumpissakin hyötyä kun oppii asennot. Pumppi kuluttaa kyllä kaloreita tehokkasti tehtynä, mutta lisäile painoja vähitellen. Sitten kun alkaa tuntua kevyeltä, laita seuraavalla kerralla lisää. Mutta älä tee niin, että otat liian suuret ja sitten et jaksakaan, pienillä tehokkaasti on parempi kuin se, että suurilla pitää vähän väliä taukoja. 

Vierailija
7/7 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, core on myös hyvä. SAnotaan, että laihdutusta ei voi kohdistaa tiettyihin lihaksiin, mutta kyllä tiettyjä lihaksia voi vahvistaa. Myös jumppapalloa suosittelen, se on halpa ja netistä löytyy liikkeitä. 7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän