Pirkka-Pekka Petelius, mitä se on saanut eduskunnassa aikaan?
Häntä äänestäneet, oletteko tyytyväisiä valintaanne? Ano Turtiainenkin on ollut enemmän äänessä. 😵
Kommentit (49)
Moni oli äänestänyt sinne luonnonsuojelun nimissä.
Ei vihreitä kiinnosta liito-orava vaan ilmastonmuutos. (Sillä se on muodissa.)
Vierailija kirjoitti:
pirkalla ja Heiskasella on molemmilla nuori vaimo.
Peteliuksen vaimo on hakenut avioeroa viime kuussa.
Harvinaisen vähän sai aikaan, joka on kyllä Vihreän poliitikon ollessa kyseessä erittäin hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
pirkalla ja Heiskasella on molemmilla nuori vaimo.
Yhteinen?
Vierailija kirjoitti:
Teki viisaasti kun pyysi loukkaavia sketsejä anteeksi, samoin sais tehdä moni muukin mm. Kummelit jotka teki aziz hahmon ja pilkkas lähi-idän ihmisiä.
Aziz on dokumentti, ei faktoja tarvi pyytää anteeksi. Sitä paitsi, eihän Lähi-idässä edes ole ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vähemmän vihreä saa aikaiseksi sitä parempi meille kaikille.
Kyllä ja itse ovat itsensä äänestämässä ulos kaikesta. Kukaan muu ei ole vaikuttamassa heidän lopputulokseen kuin he itse. Olin ennen Vihreä. Olen 46v mies ja helsinki. Kun kuunnelut heidän puheitaan ja agendaansa, niin ekana muistan ettei miehillä tee mitään. Jep, yksi edustaja sanoi ja sorisi korvaan. Sitten ne ihmetteli miksi heillä ole enää miehiä äänestämässä niinku ennen. Siksi, koska he eivät pidä suomalaisesta miehestä enää. Siinä syy. Taisi sorista monen korvaan. Eivät ole sen vihreän asialla miksi olin äänestäjä. Nykyään olen heille vihollinen ja he ajavat asioita mikä ei ole oikeasti kovin vihreää. Ei ole jengejä ja, jos kritisoit saat sen tietyn leiman. Vihreissä ole mitään muuta vihreää kuin puoleen nimi. Minä olin sentää yli 26 vuotta äänestäjä. Heitä kiinnosta minä, niin minua ei kiinnosta enää he. Vaihtais puolueen nimeä ja liittyisi Feministipuolueseen. Vaihdan puoluetta, koska miksi en vaihtaisi. Jos minusta ei pidetä, niin sitten en kuulu joukkoon enää.
Haastatteliko se ehkä palkkaliukujia?
"Ja tänään meillä on haastattelussa EK:n palkkaliukuja Matti Kukkaro... pääministeri Lapasen ehdotuksesta alentaa palkkoja ja pidentää työaikaa, mitä mieltä olette?"
Jaa onko se eduskunnassa? Ei ole paljoa kuulunut.