Avomiehen vaikea sisko
Muilla miehiä, joiden siskot/muut sukulaiset eivät ole sinua sukuun hyväksynyt?
Oman avomiehen sisko koittaa nähtävästi mua savustaa ulos, kaivelemalla pinnalle puolen vuoden takaisia asioita, arvostelemalla tapojani hoitaa kotia yms yms.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:38"]Onneksi meillä on sovittu, että veljet ei tuo suvun tai perheen juhliin avovaimojaan, joten eipä ole tarvinnut olla "se hankala sisko". En ole tavannut veljien naisia saati arvostellut kodinhoitoaan. [/quote]Eikö saa tuoda vaikka olisi 10 vuotta seurustelua takana?
[/quote]
Jos ei kelpuuta kanssaan vihille, ei kelpaa meille suku- tai perhejuhliinkaan.
[/quote]
Yleensä ennen häitä seurustellaan ja asutaan yhdessä... Ihan vain jos et oo tiennyt.
Tulen toimeen anoppini kanssa. Tämä ei kelpaa mieheni siskolle, joten minulle huudetaan puhelimessa ym.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:38"]Onneksi meillä on sovittu, että veljet ei tuo suvun tai perheen juhliin avovaimojaan, joten eipä ole tarvinnut olla "se hankala sisko". En ole tavannut veljien naisia saati arvostellut kodinhoitoaan. [/quote] Eli lähtökohtaisesti inhoat muita naisia? Oletko jotenkin todella sairaalla tavalla mustasukkainen omasta veljestäsi?
[/quote]
Miten niin inhoan? Minulle on loppupelissä se ja sama, kenen kanssa makaavat. Suvun ja perheen juhlissa mukava ovat vain aviopuolisot, eivät satunnaiset tuttavuudet tai avovaimot, joiden kanssa voi asua ja elää, mutta joita ei kelpuuta vihille.
[/quote]
ihan älytöntä ajatella, että puolisoiden pitää KELVATA sukulaisille. Kyllä sen pitäis riittää, että pari itse on toisensa hyväksi havainneet. Eihän sitä parisuhdetta sukulaisten vuoksi solmita eikä varsinkaan avioliittoa.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:47"] [quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:38"]Onneksi meillä on sovittu, että veljet ei tuo suvun tai perheen juhliin avovaimojaan, joten eipä ole tarvinnut olla "se hankala sisko". En ole tavannut veljien naisia saati arvostellut kodinhoitoaan. [/quote] Eli lähtökohtaisesti inhoat muita naisia? Oletko jotenkin todella sairaalla tavalla mustasukkainen omasta veljestäsi? [/quote] Miten niin inhoan? Minulle on loppupelissä se ja sama, kenen kanssa makaavat. Suvun ja perheen juhlissa mukava ovat vain aviopuolisot, eivät satunnaiset tuttavuudet tai avovaimot, joiden kanssa voi asua ja elää, mutta joita ei kelpuuta vihille. [/quote] ihan älytöntä ajatella, että puolisoiden pitää KELVATA sukulaisille. Kyllä sen pitäis riittää, että pari itse on toisensa hyväksi havainneet. Eihän sitä parisuhdetta sukulaisten vuoksi solmita eikä varsinkaan avioliittoa.
[/quote]
No ihan yhtä älytöntä ajatella, että jos ei kelpaa miehelle aviovaimoksi, niin pitäisi kelvata osaksi sukua. Miksi ihmeessä - jos mies ei halua vaimoksi, miksi suvun täytyy leikkiä, että avovaimo on aviovaimo?
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:41"] [quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:38"]Onneksi meillä on sovittu, että veljet ei tuo suvun tai perheen juhliin avovaimojaan, joten eipä ole tarvinnut olla "se hankala sisko". En ole tavannut veljien naisia saati arvostellut kodinhoitoaan. [/quote]Eikö saa tuoda vaikka olisi 10 vuotta seurustelua takana? [/quote] Jos ei kelpuuta kanssaan vihille, ei kelpaa meille suku- tai perhejuhliinkaan. [/quote] Yleensä ennen häitä seurustellaan ja asutaan yhdessä... Ihan vain jos et oo tiennyt.
[/quote]
Niin? Sitten kun on seurustelut seurusteltu ja avioliitto solmittu, niin mieskin näyttää ulkopuolisille, että arvostaa naistaan.
Siskoni avomies poisti minut fb kavereistaan kun oli itse jäänyt kiinni sivusuhteesta ja nyt siskoni ei halua enää tavata mua. Ehkä miehensä on sanonut ettei tarvi. En ole arvostellut siskon valintaa antaa anteeksi.
. Säälittää koska olen ollut siskon tukena vaikeina aikoina aina ja nyt emme ole enää tekemisissä. Tulee tunne että kelpaan vain sylkykupiksi.
Menee niin että mies jolla on ihanat sukulaiset paljastuu aina itse mulkuksi, ja kun löytää oikean miehen, sillä on hankalat sukulaiset. Onneksi olkoon, olet löytänyt herra oikean.
Onneksi meillä on sovittu, että veljet ei tuo suvun tai perheen juhliin avovaimojaan, joten eipä ole tarvinnut olla "se hankala sisko". En ole tavannut veljien naisia saati arvostellut kodinhoitoaan.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:38"]Onneksi meillä on sovittu, että veljet ei tuo suvun tai perheen juhliin avovaimojaan, joten eipä ole tarvinnut olla "se hankala sisko". En ole tavannut veljien naisia saati arvostellut kodinhoitoaan.
[/quote]Eikö saa tuoda vaikka olisi 10 vuotta seurustelua takana?
"Nro 4" tässä vielä. En siis ole mitenkään läheinen noiden omien veljieni vaimojen kanssa, mutta aina kun nähdään, niin tervehdin asiallisesti, taidan jopa halata ja juttelen sekä olen jutuissa mukana (vaikka en mikään älyttömän sosiaalinen olekaan). Sen takia tuntuu paskalta, että tuo avon sisko on tuommoinen kurttunaama ollut alusta alkaen. Muiden sukulaisten kanssa tulen kyllä hyvin toimeen, jopa sen "oudon" tädinkin (minulle koko muu suku on kertonut, miten outo täti on, mutta minusta hän on vain omalaatuinen, mutta kuitenkin mukava. Tuon siskonkin olen kuullut tätiä haukkuvan).
Ja yleisesti, hankalan niistä siskoista/veljistä/kenestä tahansa muusta tekee se, että ei edes yritetä tulla toimeen tai edes yritetä käyttäytyä kohteliaasti. Ymmärrän tosiaan, jos sisko ei vain yksinkertaisesti pidä minusta, mutta tuo veljelle itkeminen on ehdottomasti liikaa. Voisin vaikka heti paiskata kättä päälle, että ollaan asiallisia moikkaustuttuja, mutta muuten ei tarvitse olla millään tapaa tekemisissä.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:38"]Onneksi meillä on sovittu, että veljet ei tuo suvun tai perheen juhliin avovaimojaan, joten eipä ole tarvinnut olla "se hankala sisko". En ole tavannut veljien naisia saati arvostellut kodinhoitoaan.
[/quote]
Eli lähtökohtaisesti inhoat muita naisia? Oletko jotenkin todella sairaalla tavalla mustasukkainen omasta veljestäsi?
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 22:15"]
Muilla miehiä, joiden siskot/muut sukulaiset eivät ole sinua sukuun hyväksynyt?
Oman avomiehen sisko koittaa nähtävästi mua savustaa ulos, kaivelemalla pinnalle puolen vuoden takaisia asioita, arvostelemalla tapojani hoitaa kotia yms yms.
[/quote]
Oliko sulla puoli vuotta sitten sivusuhde? Ei varmaan riemastuta siskoa.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:38"]Onneksi meillä on sovittu, että veljet ei tuo suvun tai perheen juhliin avovaimojaan, joten eipä ole tarvinnut olla "se hankala sisko". En ole tavannut veljien naisia saati arvostellut kodinhoitoaan. [/quote] Eli lähtökohtaisesti inhoat muita naisia? Oletko jotenkin todella sairaalla tavalla mustasukkainen omasta veljestäsi?
[/quote]
Miten niin inhoan? Minulle on loppupelissä se ja sama, kenen kanssa makaavat. Suvun ja perheen juhlissa mukava ovat vain aviopuolisot, eivät satunnaiset tuttavuudet tai avovaimot, joiden kanssa voi asua ja elää, mutta joita ei kelpuuta vihille.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:38"]Onneksi meillä on sovittu, että veljet ei tuo suvun tai perheen juhliin avovaimojaan, joten eipä ole tarvinnut olla "se hankala sisko". En ole tavannut veljien naisia saati arvostellut kodinhoitoaan. [/quote]Eikö saa tuoda vaikka olisi 10 vuotta seurustelua takana?
[/quote]
Jos ei kelpuuta kanssaan vihille, ei kelpaa meille suku- tai perhejuhliinkaan.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:45"]
"Nro 4" tässä vielä. En siis ole mitenkään läheinen noiden omien veljieni vaimojen kanssa, mutta aina kun nähdään, niin tervehdin asiallisesti, taidan jopa halata ja juttelen sekä olen jutuissa mukana (vaikka en mikään älyttömän sosiaalinen olekaan). Sen takia tuntuu paskalta, että tuo avon sisko on tuommoinen kurttunaama ollut alusta alkaen. Muiden sukulaisten kanssa tulen kyllä hyvin toimeen, jopa sen "oudon" tädinkin (minulle koko muu suku on kertonut, miten outo täti on, mutta minusta hän on vain omalaatuinen, mutta kuitenkin mukava. Tuon siskonkin olen kuullut tätiä haukkuvan).
Ja yleisesti, hankalan niistä siskoista/veljistä/kenestä tahansa muusta tekee se, että ei edes yritetä tulla toimeen tai edes yritetä käyttäytyä kohteliaasti. Ymmärrän tosiaan, jos sisko ei vain yksinkertaisesti pidä minusta, mutta tuo veljelle itkeminen on ehdottomasti liikaa. Voisin vaikka heti paiskata kättä päälle, että ollaan asiallisia moikkaustuttuja, mutta muuten ei tarvitse olla millään tapaa tekemisissä.
[/quote]
Siis KOKO MUU SUKU kertonut oudosta tädistä? Kaikki 14 miehen serkkua ja heidän lapsensa, 2 tätiä, 2 setää (ja näiden puolisot), pari isotätiä ja muutama isosetä sekä tietty miehen isovanhemmat, vanhemmat ja sisarukset on kertoneet sinulle omalaatuisesta tädistä? Jotenkin en voi uskoa, että koko suku on sinulle tädistä avautunut, joten voisiko olla, että pikkaisen liioittelet?
[/quote]
Vanhemmatkaanko ei halua tavata poikiensa avovaimoja ja sun avomiestä/avovaimoa? Melko kylmää porukkaa täytyy sanoa. Meillä ne kuuluu pakettiin, sukujuhliin tulee kaikkien puolisot ja tervetulleita vaikka ensimmäistä kertaakin. Mä tapasin kälyni ensimmäisen kerran mun ylioppilasjuhlissa.
Ollaan vissiin melko sukupuuttoon kuolevaa lajia kun kaikki tulee loistavasti toimeen sisarustensa puolisoiden kanssa ja vietetään aikaa yhdessä ilman niitä sisaruksiakin ja myös appivanhempien kanssa ollaan kaikki lämpimissä väleissä.