Naiset, pullottava etumus
Katsotteko naiset miehen etumusta? Ja jos katsotte, pidättekö isosta pullotuksesta? Mitä ajatuksia pullottava etumus teissä herättää? Itselläni on iso pullotus, siis johtuen isosta lepokoosta, ja huomaan, että tytöt useinvilkuilevat etumukseni suuntaan, mutta tosiaan mitä ajatuksia se herättää teissä?
Kommentit (28)
petyin pahasti kun lairoin käden miehen housun vyötäröstä sisään, siellä oli nahkarukkanen täytteenä. Mies alkoi selittää että on lämmikkeenä
Olen alkanut huomaamaan, että naispuolinen työkaverini katselee silloin tällöin etumustani. Joskus katse saattaa viipyä muutaman sekunninkin siellä. En ole itse ajatellut, että etumukseni pullottaisi mitenkään tavallisesta enempää.
Kiva tunne kyllä, kun huomaa, että taas katse valui alemmas..
Vanha ketju, mutta ajankohtainen aihe. Pikkukännissä tuttavan tyttöystävä sanoi mulle että sulla ei juuri tuo etumus pullota. En ollut ajatellut asiaa ennen, mutta tottahan se on. Etumus on täysin tasainen, ihan kun siellä ei penistä lainkaan. Näin sitä on reilu kolmekymppiseksi päässyt elämään ilman tällaista tietoa. Olen kyllä aina tiedostanut että vehje on pieni levossa ja kassitkaan ei kovin kummoiset. Työskentelukunnossa kuitenkin noin 17cm pituutta ja reilut 13cm ympärysmittaa, ihan kivaksi on kehuttu.
Miksi en tajunnut kommentoida samalla tavalla hänen rintavarustustaan?
Vierailija kirjoitti:
Vanha ketju, mutta ajankohtainen aihe. Pikkukännissä tuttavan tyttöystävä sanoi mulle että sulla ei juuri tuo etumus pullota. En ollut ajatellut asiaa ennen, mutta tottahan se on. Etumus on täysin tasainen, ihan kun siellä ei penistä lainkaan. Näin sitä on reilu kolmekymppiseksi päässyt elämään ilman tällaista tietoa. Olen kyllä aina tiedostanut että vehje on pieni levossa ja kassitkaan ei kovin kummoiset. Työskentelukunnossa kuitenkin noin 17cm pituutta ja reilut 13cm ympärysmittaa, ihan kivaksi on kehuttu.
Mulla on aina ollut iso osa kavereista miehiä ja tiesin jo hyvin varhaisina teinivuosina ettei pullotuksella tai lepotilassa olevalla kikkelillä ole juuri mitään tekemistä seisokin koon kanssa. Luuleeko joku aikuisena yhä näin.
Nainen3567 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ollut iso osa kavereista miehiä ja tiesin jo hyvin varhaisina teinivuosina ettei pullotuksella tai lepotilassa olevalla kikkelillä ole juuri mitään tekemistä seisokin koon kanssa. Luuleeko joku aikuisena yhä näin.
Kyllä. Moni luulee. Ja sitten vedetään löysien vehkeiden perusteella johtopäätöksiä erektiokoosta. Munkaan mies ei voi päästä yli siitä että tuntee mun exän ja tietää että sillä on iso levossa. Ei usko vaikka sanon ihan rehellisesti että tositoimissa en pystyisi erottamaan vehkeitä toisistaan. Miehet ei vaan tajua näitä juttuja!
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän naisten suosikkipenkkiurheilu on miesten pikajuoksun seuraaminen:))
Norjalaisia hiihtäjiä katsellaan myös mieluusti! Edestä ja takaa.
Paljon kiinnosta kattella, kun joku ääliö on laittanut sukat housuuhinsa.