Toisenlaiset äidit 15.10.
Kommentit (64)
Toi Piritta ei ole hyvä juontaja! Sen tyyli ärsyttää monia ja se ei ole sellainen luonteva esiintyjä. Toistaa samoja "hän on aivan ihana!" ym. Onko se tossa sen takia kun se on joku synnytysintoilija? Joku vähän reippaampi ja vähemmän lässyttävä olisi parempi. Nuo sen kommentit on ihan idioottimaisia välillä!
Jos oman makuni voin ilmaista, niin mun makuun ei mahdu naisellinen pikkupoika. Nainen ei voi olla miestä "suurempi" Keittiön kaakelit oli mun makuun ja ne heti huomasin! Itse olen ollut viisi kertaa hiljainen synnyttäjä, mutta jos ei ole synnyttänyt siitä ei pitäisi arvostella.
Toi synnytysten arvostelu on niin hupaisaa. Itse makoilin synnytyssalissa ja miehen kanssa naureskeltiin kun seinän takana karjui nainen, muistan vielä kun sanoin tosissani että "joo täytyy vaan kato keskittyä siihen kipuun, jos huutaa niin siihen menee kaikki energia eikä jaksa ponnistaa". Joo-o, en sitten tätä viisautta muutaman tunnin päästä enää muistanut, vaan ponnistin tyttären maailmaan matkien leijonaa.
Mutta juu, mukavalta parilta vaikutti, mies oli oikein symppis!
Musta on epäempaattista nauraa ihmisille, joka on suuressa kivun ja kärsimyksen tilassa. Vaikka kivun syy oliskin sinänsä positiivinen, eli että saa sen oman lapsen maailmaan. En tajua miten idiootti ihmisen täytyy olla että nauraa tuollaisessa tilanteessa olevalle. Tai arvostelee. Nuo on ollut todella epätavallisen hiljaisia synnyttäjiä tähän asti. Hyvä että tuli toinen puoli asiasta esiin.
2500-3000€/kk on keskim. myymäläpäälikön palkka
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:51"]
Mitä fuck tuo kysymys "oliko kummallekaan tärkeää että hän on poika?" Ja kun isä sanoo että tytötkin voi pelata jalkapalloa niin sitten tuo juontaja kuitenkin yrittää ett "kai se nyt on kuitenkin isälle kivampi ett POIKA pelaa jalkapalloa"
[/quote]
Mä niin toivoin että tää kommentti ei olis pitänyt paikkaansa, mut valitettavasti näin sen kohdan jälkikäteen ja kyllä taas kummastutti Piritan aivopierut. Hän oikein hakemalla haki sitä että vanhemmat myöntäisi että joo poikaa haluttiin. Ensin he kieltävät että vain jalkapalloilijaa toivottiin ja mies vielä täsmentää että tyttö olis voinut aivan hyvin olla pelaaja ja mitä tekee juontaja: varmaan isälle se on kivaa että se on poika joka pelaa....
WWtf?
Siis kiersivät kysymyksen ei kielsivät
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:18"]Kyllä perintö on tuttu käsite, ja todennäköisesti ovatkin saaneet rahaa muualta kuin oman työnteon kautta. Myymäläpäällikön palkalla ei juuri taloja rakenneta, ellei sitten saa puut esim. suvun metsistä ilmaiseksi ja tee kaiken itse tai kaverin avulla ja tontti on ollut hyvin halpa tai ilmainen (on kuntia jossa tontteja saa tyyliin eurolla).
[/quote]minulla ei ole perintöjä eikä suvun metsiä käytettävissä. Olen myymäläpäällikkö ja palkka yli 3000e/kk ja talo rakennettu. En näe isoa eroa maksanko talolainaa 1000e/kk kun kolmion pelkkä vuokra 1000e/kk ja siihen vesi, sähkö ja autopaikat. Ennemmin makselen jotain joka on joskus oma.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:51"]
Mitä fuck tuo kysymys "oliko kummallekaan tärkeää että hän on poika?" Ja kun isä sanoo että tytötkin voi pelata jalkapalloa niin sitten tuo juontaja kuitenkin yrittää ett "kai se nyt on kuitenkin isälle kivampi ett POIKA pelaa jalkapalloa"
[/quote]
Mä niin toivoin että tää kommentti ei olis pitänyt paikkaansa, mut valitettavasti näin sen kohdan jälkikäteen ja kyllä taas kummastutti Piritan aivopierut. Hän oikein hakemalla haki sitä että vanhemmat myöntäisi että joo poikaa haluttiin. Ensin he kieltävät että vain jalkapalloilijaa toivottiin ja mies vielä täsmentää että tyttö olis voinut aivan hyvin olla pelaaja ja mitä tekee juontaja: varmaan isälle se on kivaa että se on poika joka pelaa....
WWtf?
[/quote]
Ammattiurheilijan vaimona hän varmaankin ajatteli, että pojasta saattaa tulla varmemmin elantonsa urheilemalla tienaava ihminen. Tai sitten poikia ehkä jalkapallo kiinnostaa enemmän, ja isällehän näytti jalkapallo olevan todella tärkeä.
Minusta Piritta on ihan hyvä juontaja, jos tällaisessa ohjelmassa nyt täytyy joku juontaja olla. Jonkun muun suusta "onpa hän ihana" kuulostaisi todella teennäiseltä, mutta hänen suustaan se tulee ihan kauniisti ja luontevasti.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 22:18"]
Toi synnytysten arvostelu on niin hupaisaa. Itse makoilin synnytyssalissa ja miehen kanssa naureskeltiin kun seinän takana karjui nainen, muistan vielä kun sanoin tosissani että "joo täytyy vaan kato keskittyä siihen kipuun, jos huutaa niin siihen menee kaikki energia eikä jaksa ponnistaa". Joo-o, en sitten tätä viisautta muutaman tunnin päästä enää muistanut, vaan ponnistin tyttären maailmaan matkien leijonaa.
Mutta juu, mukavalta parilta vaikutti, mies oli oikein symppis!
[/quote]
Kai nyt onkin helppoo ku oot tommone löysäpillu
[/quote] Awww. Et ymmärtäny koko viestiä.
Meillä tulot alle 3000 e yhteensä bruttona ja ollaan ostamassa melkein 500 000 e taloa. Laina myönnetty. Nykyistä taloa lyhennetty 60 000 e eli pieni pesämuna on. Mut en ymmärrä miks pitäis olla hyväpalkkainen tuollaiseen taloon. Tuttavilla hienompiakin ja monissa perheissä toinen työtön, toinen duunari. Ei tuollainen ihme tuloja vaadi jos osaa rahaa käyttää. Me osataan ja siksi saatiin pienillä tuloilla iso laina.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:35"]Jotenkin ihana oli se yksi kätilö mikä tuli siinä lopuksi vielä juttelemaankin :) ei varmasti jäänyt paha maku vaikka ponnistusvaihe olikin vaikea.
[/quote]se vaalea vai heti kun oli syntynyt? Mulle tuli tunne et tuli äkkiä sanomaan jotain kivaa ettei jää kauheat traumat. Oli kuitenkin astetta pahempi synnytys.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:18"]Kyllä perintö on tuttu käsite, ja todennäköisesti ovatkin saaneet rahaa muualta kuin oman työnteon kautta. Myymäläpäällikön palkalla ei juuri taloja rakenneta, ellei sitten saa puut esim. suvun metsistä ilmaiseksi ja tee kaiken itse tai kaverin avulla ja tontti on ollut hyvin halpa tai ilmainen (on kuntia jossa tontteja saa tyyliin eurolla).
[/quote]minulla ei ole perintöjä eikä suvun metsiä käytettävissä. Olen myymäläpäällikkö ja palkka yli 3000e/kk ja talo rakennettu. En näe isoa eroa maksanko talolainaa 1000e/kk kun kolmion pelkkä vuokra 1000e/kk ja siihen vesi, sähkö ja autopaikat. Ennemmin makselen jotain joka on joskus oma.
[/quote]just tätä ajan takaa. Ennemmin itselle kuin sama summa vuokrana. 500 000 e lainaakin voi lyhentää paljon pienemmällä summalla kuin vuokra olisi.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 22:01"]No jos on jossain tollasessa pikkukaupassa töissä, ni ei takuulla tienaa siitä 4500 kuussa. Se on fakta. Jos ei omista ko. liikettä ja saa muuta kuin palkkatuloa.
[/quote] pikkukaupunki tais peräti olla helsinki...
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 22:01"]No jos on jossain tollasessa pikkukaupassa töissä, ni ei takuulla tienaa siitä 4500 kuussa. Se on fakta. Jos ei omista ko. liikettä ja saa muuta kuin palkkatuloa.
[/quote] pikkukaupunki tais peräti olla helsinki...
[/quote]
Lue uudestaan, PIKKUKAUPPA...
Ihanilta vaikutti:)