Lue keskustelun säännöt.
Toisenlaiset äidit 15.10.
Kommentit (64)
Hauskaa kun mies on pienempi vaimoaan :) mutta vietnamilaiset? on todella kohteliaita ainakin vieraille. Kasvoja ei saa menettää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihana talo, vaikuttaa mukavalta perheeltä. Olis vaan antanu lapselle nyt suomalaisen nimen.
Ihana mies oli!! <3 Mulla meni ohi miehen ja pojan nimet???
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:18"]Kyllä perintö on tuttu käsite, ja todennäköisesti ovatkin saaneet rahaa muualta kuin oman työnteon kautta. Myymäläpäällikön palkalla ei juuri taloja rakenneta, ellei sitten saa puut esim. suvun metsistä ilmaiseksi ja tee kaiken itse tai kaverin avulla ja tontti on ollut hyvin halpa tai ilmainen (on kuntia jossa tontteja saa tyyliin eurolla).
[/quote]minulla ei ole perintöjä eikä suvun metsiä käytettävissä. Olen myymäläpäällikkö ja palkka yli 3000e/kk ja talo rakennettu. En näe isoa eroa maksanko talolainaa 1000e/kk kun kolmion pelkkä vuokra 1000e/kk ja siihen vesi, sähkö ja autopaikat. Ennemmin makselen jotain joka on joskus oma.
[/quote]just tätä ajan takaa. Ennemmin itselle kuin sama summa vuokrana. 500 000 e lainaakin voi lyhentää paljon pienemmällä summalla kuin vuokra olisi.
[/quote]
Juu rakentakaa toki puolen millin talo jonnekin korpeen niin ette saa ikinä omianne takaisin..