Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uimassa puolityhjässä hallissa, tuli outo ajatus päähän :D

Vierailija
15.10.2014 |

Kävin moneen vuoteen ekaa kertaa uimassa. Oli helvetin tylsää. No, sitten mä rupesin ajattelemaan kaikkea outoja ja kai mulla jotenkin päässä vinksahti. Tuli aivastus ja heti ajatus että oispa hauskaa huutaa täysiä EBOLA! Ai hitto se mielikuva oli jotenkin sairaan hauska ja hihittelin pitkään sille yksikseni :D.

Voiko tästä päätellä että mulla on jotain mielenterveydellisiä ongelmia? Ikää mulla on 36 ja päällisin puolin olen suht normaali  toimistotyöläisnainen :D

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun piti lähteä pois amiksen ruokalasta, etten olis kovaan ääneen huutanut "PINPPI".

Vierailija
22/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikku vinkki, tietyillä asioilla ei leikitä. Itse olen lähettänyt ambulanssin kun idioottiveljeni soitti kännipäissään katkaisseensa jalkansa ja eihän se ollut totta kun oli aprillipäivä.

Samainen veli soitti joskus aamulla saaneensa puukosta ja enhän minä sitä uskonut, totta se kuitenkin oli. Kysyin kuitenkin tilanteesta ja onko hän soittanut apua, sanoi soittaneensa. Onneksi kuitenkin kysyin, että kauanko siitä soitosta on aikaa, kertomansa mukaan lähes 1/2 tuntia. Totesin, että jos ei ole tullut apua vielä niin lopetan puhelun ja soitan hätäkeskukseen, soitin ja kysyin oliko osoitteeseen XXX pyydetty ambulanssia, ei ollut, joten kerroin tilanteen ja sieltä lähti auto katsomaan tilannetta, viime hetkellä sai apua.

Miksi vitussa pitää valehdella ja tehdä pilaa VAKAVISTA ASIOISTA?

Onneksi maailmalla on tllaisista jutuista säädetty ankarat rangaistukset, miten hienoa onkaan lentokoneessa sanoa olevansa räjäyttämässä konetta, siitä pilasta saa sitten istua vuosikymmenet vankilassa ja ihan oikein kusipäille.

Uakokaa nyt vittu vie, tietyillä asioilla ei lasketa leikkiä, ei vaikka kuinka tuntuisi itsestä hauskalta pilalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuullut jo niin monen ihmisen jauhavan ebolasta ties missä, että tuollainen päähänpisto ei viihdytä yhtään. Itse en ole lainkaan huolissani mokomasta taudista, ja pidän kaikkia siitä jauhavia ihmisiä tärähtäneinä. Mutta eihän sinun tarvitse välitää, mitä muut sinusta ajattelevat.

Vierailija
24/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa voisit kiekaista "LESBO!", jänniä reaktioita ehkä seuraisi? Tällainen social experiment

Vierailija
25/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ap huutaa sitten pommia lentokoneessa ? Kaikille hauska vitsi!!

Vierailija
26/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tokaisin jokunen vuosi sitten KAIKKIKUOLEENYT -taudin levitessä lentokoneessa aivastuksen jälkeen notta SARS. Kyllä siinä muutama pää kääntyi, mutta silloin ei oltu vielä niin tiukkiksia ilmalaivoissa.

Vierailija
27/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 18:35"]

Kävin moneen vuoteen ekaa kertaa uimassa. Oli helvetin tylsää. No, sitten mä rupesin ajattelemaan kaikkea outoja ja kai mulla jotenkin päässä vinksahti. Tuli aivastus ja heti ajatus että oispa hauskaa huutaa täysiä EBOLA! Ai hitto se mielikuva oli jotenkin sairaan hauska ja hihittelin pitkään sille yksikseni :D.

Voiko tästä päätellä että mulla on jotain mielenterveydellisiä ongelmia? Ikää mulla on 36 ja päällisin puolin olen suht normaali  toimistotyöläisnainen :D

[/quote]

Minusta olis kova juttu jos huutaisit sen altaan reunalta samalla kun lennätät altaaseen iloisen kusikaaren.

Vierailija
28/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 18:39"]

Huh! Taidan olla sitten kuitenkin ihan normaali :D. Hieman jo ehdin huolestua!

ap

[/quote]

No et oo. Latentti terroristi!

Vierailija
29/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis muistakaa nyt että ap ei huutanut yhtään mitään. Se ajatus vaan pälkähti mieleen ja ap hihitteli sille, mutta ei huutanut. Se lukee ihan tossa aloitusviestissä. Ajatuksia tulee ja menee, aika hyvällä tolalla ollaan jos niitä kaikkia ei toteuta. Ja ap on siihen toistaiseksi näköjään pystynyt :)

ohis

Vierailija
30/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 18:35"]

[/quote]

Ihan uskomaton avaus. Minä saan jatkuvasti outoja ajatuksia päähän ja hihittelen itsekseni. Toivon tosin ettei kukaan huomaa. En tunne että minulla olisi mitään mielenterveysongelmia, mutta psykologilta olen oppinut että ihminen VOI ajatella ihan mitä vaan ja ne ovat ajatuksia. Tämä on vapauttanut minua erittäin paljon ja huomaan ettei täälläkään moni tajua sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän