Miksi hiusten värjääminen mustaksi parantaa itsetuntoani?
Kommentit (7)
Jos pidät mustia hiuksia kauniina ja saat katseita ja kehuja enemmän mustatukkaisena.
En pakosti saa.
Mutta todellakin koen olevani vahvempi, seksikkäämpi ja mielenkiintoisempi. Tumma olen oikeastikin, joten väri sopii.
Ap
No eikös se sitten ole hyvä vaan? :) Mä olen varmimmillani PINKEISSÄ hiuksissani ;) sopii tähän rokkityyliin :)
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 08:35"]No eikös se sitten ole hyvä vaan? :) Mä olen varmimmillani PINKEISSÄ hiuksissani ;) sopii tähän rokkityyliin :)
[/quote] Cool! :D
Hyvin harvalle suomalaiselle sopii mustat hiukset että tuskin parantaa itsetuntoasi.suurin osa näyttää ihan järkyltä kalpee naama ja korpin mustatukka.kamala yhdistelmä.
Mullakin parantaa. Luonnostani olen sellainen maantienvärinen, ei vaalea eikä tumma vaan siltä väliltä, ja hiusten perussävy kylmä harmahtava. Näytän tosi oudolta omanvärisessä tukassa, ihokin näyttää kummallisen sairaalloisen kellertävältä.
Kun värjään mustaksi, näytän paljon tasapainoisemmalta ja terveemmältä. Minä en ole iholtani mikään kalpea, vaan sellainen kellertävään vivahtava suomalaiseksi tummahko beige. Silmät on tummanvihreät ja kulmat ja ripset luonnostaan tummat. Ihmiset ei yleensä edes tajua ettei tämä hiustenväri ole aito, koska viimeiset lähes 10 vuotta jo olen samanvärisenä pitänyt.
http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/f4/ca/03/f4ca039c82bdca3550cb3f79677c8396.jpg koska olet seksikäs mustassa tukassa <3